Die Rens die is jarig

Vandaag de verjaardag van Rens gevierd.Zoals ik in mn vorige log al verteld heb , kreeg Rens van ons een ridderpak met een Star wars zwaard.
Zijn dag kon niet meer stuk !!
Om te beginnen kon ik niet onder de appelboom heen die bij hun op het erf staat.
Volop in de bloesemMaar dat zwaard ging dus samen met een boekje met 5 waarschuwingen die ik Rens even uitgelegd heb voor hij het cadeau uit pakte..
.
En hij was blij !!
.

.
Meteen zei hij ooo mag ik dit wel hebben ..
Ja Rens dat mag en daar was het boekje ook voor..
Het pak ging aan , het zwaard in de hand en de verjaardaghoed over zn pak heen
.

.
Boven op de glijbaan was hij de King of the world
Hij spreekt zn voetvolk toe

En was even verdwenen in zn eigen wereldje
Wat bijna fout ging …………..

.
.
Maar gelukkig was het bijna en ging het verder de hele dag best goed dus al met al heeft hij geleerd het afgelopen jaar !!
En dat is best een compliment waard..
We hebben trouwens het verjaardagslied ,
Lang zal hij leven gezongen op zn ADHD’s Dat hebben we geleerd van Jochem Myjer
Dat gaat ongeveer zoLANGZALIELEVENLANGZALIELEVENLANGZALIELEVENINDEGLORIAINDEGLORIAINDEGLORIAHIEPERDEPIEPHOERAHOERAHOERAHOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gezongen binnen 2 seconden

14 thoughts on “Die Rens die is jarig

  1. Wat leuk dat stralende gezicht als hij zijn kadootje uitpakt πŸ˜€ πŸ˜€
    Nou ridder Rens ik lig aan je voeten πŸ˜€
    Nu nog een wit paard en dan kun je prinsesjes verleiden πŸ˜‰
    Of staat dat ook in het boekje met waarschuwingen??
    Wat heb je een lieve opa en oma!
    Groetjes xxx liefs menumenum

    Like

  2. rens je bent super top zo en heerlijk je blije gezichtje te zien
    gelukkig is alles goed gegaan en blijf je de ridder van de dag
    ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt gehad
    en hoe was de ijstaart?????
    wat een mooie bloesem lou
    fijne avond weer en tot later

    Like

  3. Wat ontroerend, dat blije snuitje en dan vervolgens de verwarring weer.
    Wat een heerlijk joch is het toch.
    Het moet voor zo,n kind toch ook bijna onmogelijk zijn om dat allemaal, en telkens weer te ervaren he Lou? πŸ˜•

    Like

  4. Allereerst van harte gefeliciteerd nog met Rens!

    Hallo Malou…kom je even bedanken voor je fijne reaktie bij mij……fijn dat er ook nog mensen zijn die toch wel begrijpen wat ik bedoel. Ik begrijp dat jij het ook niet altijd makkelijk hebt…wil je even heel veel sterkte wensen.

    Leuke weblog trouwens..ik kom gauw weer eens terug om verder te lezen…ben nu even druk met van alles en nog wat…..

    Groetjessssssssss en sterkte!

    ML
    πŸ˜›

    Like

  5. Ja Betty dat is zeker zo
    Wij zeggen vaak tegen elkaar ………………hij heeft iets wat niet zichtbaar is en word dus vaak op zn gedrag afgerekend
    Niet zichtbare dingen worden zo makkelijk beoordeeld en vervolgens veroordeeld
    Wij allemaal als gezin zijn hier zomaar ingerold
    Eerst snap je niet waar gedrag vandaan komt
    Dan zie je hoe zn ouders zoeken en zoeken en dan vinden wat er met hun kind aan de hand is.
    Dan naar de huisarts die vind het allemaal maar onzin
    Doorgaan
    Kinderarts, die vind het wel loslopen
    Doorgaan als ouders
    En vinden
    Dan het circuit in en op alle fronten gelijk krijgen !!!!
    Daardoor heeft Rens op zijn zeer jonge leeftijd gelukkig de hulp gekregen die hij broodnodig heeft
    Niet makkelijk voor hem en ook niet voor zn ouders en zus
    Petje af moet ik zeggen want ik geef het je te doen zoiets
    En wij als Oop en Oom zetten zo ook ons beste beentje voort
    Maar zeer doet het als je ziet op hoeveel fronten hij hulp nodig heeft en hoe moeilijk dat vaak is ook voor hem

    Like

  6. Dat zou hij gewild hebben !!!
    Nee hoor allemaal een flinke punt en de rest in de vriezer bij Rens
    Dan kunnen ze vandaag nog even nagenieten

    MLouise ik kom zeker weer langs op je weblog om te kijken of je naar de kunstmarkt geweest bent πŸ˜‰

    Like

  7. Hi, Malou,
    Leuk die nieuwe website van je. Ik had al een paar keer naar je gezocht en kon je niet vinden. In ieder geval zie ik dat je het druk hebt, het helpt natuurlijk enorm als je op de rolschaats naar de Wc gaat.
    Bedankt voor je bezoek in mijn droom van Jacob. Ik ga lekker door met dromen. Nu ik je foto gezien heb kom ik je misschien nog tegen.
    Alles goed in IJmuiden? Liefs, Niek

    Like

  8. Malou en Opa Pieterbuis.
    Geweldig dat ik nu ook heb mogen rondkijken op jullie site.
    Ik heb genoten van jullie pracht kleinzoon.
    Het zal best wel eens moeilijk met hem zijn ,maar hij heeft gewoon fanatische grootouders die precies weten welke beleiding hij nodig heeft.
    Ik vind het idee van het bij behorende boekje ech top.
    Geniet maar lekker van jullie kleinkids en ik kom beslist nog eens bij jullie binnen gewandeld.
    Heel groetjes Heidebloem

    Like

Reacties

