Het hoestdrankje

Zoals je hier kunt lezen zijn we vorige week met Yari en Malou naar de dierenarts geweest.
De jaarlijkse prikken en een hoestdrankje.
Ze kuchen nogal de laatste tijd dus ach je bent er toch en het kost toch al geld dus wat kan het schelen.
Malou was er eigenlijk meteen achter dat het best een lekker drankje is.
Ze word helemaal blij als ze ziet dat ik het flesje met de spuit pak.
Bij haar hoef ik alleen maar langzaam de spuit leeg te drukken en zij slobbert hem leeg.
.
Je ziet het ze gaat er helemaal in op

Yari is vanzelfsprekend een ander verhaal.
Die krijgt het laatste jaar al genoeg pillen door zn strotje geduwd dus
als ik met iets aan kom dan wil hij het bij voorbaat al niet hebben .
Geprobeerd of hij het van Piet wel wil aannemen


Zie je die kop !!!!!???
Echt zo van ……..zo gek krijg jij me dus ook niet.
Nou dan moet ik er weer aan te pas komen.
Ik pak de spuit en wil het achterin zn strotje spuiten.


Trekt ie weer net zn kop weg die zeurpiet !!!
Nou ja het meeste zit erin dus vooruit maar
Wat een stel is het toch ook pfffffffffffff

12 thoughts on “Het hoestdrankje

  1. Ik kan hem beloven wat ik wil
    Hij wil maar een ding en dat is die spuit weg en het drankje weg en de pillen weg
    en dat kan niet jammergenoeg dus hij moet eraan geloven of hij het wil of niet
    πŸ˜‰

    Like

  2. bij yari zie je inderdaad zijn oogjes al staan van…vlieg op met je rommel, ja zielig ik verstop de pillen tegenwoordig een een heel klein hapje kattevoer en smokkel het dan door het voer, en meestal gaan ze er nu in, maar anders is het ook tobben..
    arm beestje

    Like

  3. Ah dat koppie echt zo van hoef ik aub niet!Daisy hier krijgt ook steeds pillen want ze is incontinent de oude dame ze helpen goed maar echt blij is ze er ook niet mee met die pillen de laatste tijd doet ze wel erg snel haar mond dicht nog even en mijn vingers zitten tussen haar tanden en die zijn nog prachtig πŸ˜€
    Het beste met Mallou en Jari en liefs van Sary en de bengels πŸ˜€

    Like

  4. AHHHH wat lief dat bekkie zo schattig en die ander die zo sip is omdat hij het vies vindt het zijn net kinderen . Heerlijk wat een schatjes heb je toch.groetjes en een fijnen skeetweek ik zal voor je duimen .groetjes Vlindertje πŸ˜‰

    Like

  5. Penseel het grootste verschil tussen beide op de fotos hier is de streep op de kop
    Bij Malou is het breed
    Bij Yari is het smal
    Verder is Malou een hond met een fout (volgens de rasstandaard) Ze is namelijk een driekleur en heeft op haar lijf zwarte platen ipv bruine platen

    Maar het feit was dat toen ik haar uitzocht dat me dat helemaal niets kon schelen
    Ik nam haar op mn hand en ze keek me aan en vervolgens ging ze scheel kijken ,,,,,,,,,,,,,,,,ze loenste
    En toen kroop ze tegen me aan en ging aan mn oor sabbelen
    O oo ik was in een keer verkocht
    En wat hond met een foutje
    Maakt mij niks uit
    Dus Malou werd het

    Yari was voor ons op dat moment niet in beeld want we gingen voor 1 hond
    Maar toen Malou dus bij ons was pffffffffffffffff druk druk
    Toen besloten we om de fokker te bellen wanneer hij nog een nestje zou krijgen
    Hij vertelde dat hij nog 2 broertjes had zitten van Malou
    Wij erheen en er zat nog een driekleur en Yari die ook onverkoopbaar was
    Niet genoeg platen op zn lijf en die plaat die hij heeft is klein en zit aan een kant van zn lijf.
    Maakt ons ook niet uit
    Yari was zooo een klein bang mormel dat wil je niet weten.
    Ze zijn dus in hun hele leven een dag of 10 zonder elkaar geweest
    En weet je wat nou zo leuk is , toen we de film terugkeken die we van het nest gemaakt hadden , toen liepen er 2 hondjes de hele tijd achter elkaar aan en dat waren dus Yari en Malou
    En toeval bestaat niet volgens mij dus het lag ergens al vast dat die 2 bij ons zouden komen wonen

    Sary we hebben het bij Yari ook geprobeerd door het eten te doen , resultaat was dat hij niet meer wilde eten !
    Als en ik zeg als ik volgende week naar harfsen ga dan moet Piet het doen en die red dat dus niet
    Voor die dagen hebben we blikjes zalm gekocht en dan doet Piet de pillen daardoor en dat gaat dan weer wel
    Ja je ziet het goed , zalm oftelwe kattevoer dat vinden ze heerlijk.

    Vlinder ik hoop echt dat het lukken gaat met het weer
    Gelukkig zijn we niet van suikergoed dus als het maar even kan willen we wel gaan

    Like

  6. Geinige koppies πŸ˜€
    De een verliefd op alles wat eetbaar is en de ander die het liefst alles de deur uit knikkerd omdat hij die (rommel)
    niet lust πŸ˜‰
    Wat lust Malou nou eigenlijk niet?
    Twee schatten van honden zijn het πŸ˜€
    Veel succes met skeeleren!
    Granies on wheels πŸ˜€

    Like

  7. Oeps, Malou, ik had als laatste foto een hand in verband verwacht, ik dacht …die klapt zijn kaak dicht. Zo zie je dus, dat ik van honden ook geen verstand heb, van verzekeringen trouwens ook niet πŸ˜‰ πŸ˜€ maar ik duim me wel helemaal wezenloos voor mooi weer voor je. Komt er aan hoor πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€

    Like

  8. hmmmmmm…
    je hebt grote kans dat ze nu af en toe heel zielig gaan hoesten lou πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    vakantie mus heeft vandaag wel erg veel pech.
    vanmorgen is onze boottocht naar engeland gecanceled vanwege het slechte weer.
    we zitten nu te wachten …en te wachten…en te hopen dat vanavond de oversteek naar engeland wel door gaat 8)

    Like

  9. Nou vakantiemus jij krijgt gewoon een week extra
    Dat weer blijft minstens een week of wat hangen
    Want dan houden Bee en ik het droooooooog
    Nee Margriet het gaat hier echt op , grommende honden bijten niet whahahahaahahah

    Like

Reacties

