Links af of Rechts af………..

Vandaag belde Piet op om te zeggen dat er een uitslag was.
Vanmiddag zouden we het horen …………
Lou heeft de zaalarts die zeker nog in opleiding is herhaalde malen
aan haar jas getrokken………….

Dokter ik begrijp dat het druk is………….
Als er geen uitslag is dan zijn we de kalmte zelve…….en wachten rustig af…..
Nu al een week dus dokter nu er een uitslag is……..
willen we die graag van u horen.
Mevrouw ik kom zo bij u…………
Dokter dat heeft u drie kwartier geleden ook al gezegd
Kunt u mij dan in ieder geval zeggen hoelang uw zo duurt ????

Tien minuten later ging er een verpleegster bij haar naar binnen.
En toen hoorden we dat de zuster aan de dokter vroeg
wanneer Meneer Piet naar het AMC overgeplaatst gaat worden.
Nou zeiden wij al zittend op de gang tegen elkaar
Dit is in ieder geval al iets !!
We weten nu dat er iets gedaan gaat worden maar wat ???

Eindelijk was de dokter zover dat ze ons op de hoogte ging stellen.
Piet krijgt een bypass , waarschijnlijk volgende week al.

Wij hebben dit als kennisgeving aangenomen .
Volgende week zullen we zeker onze eigen cardio spreken.
Dan horen we vast meer details.

Lou is later nog even naar China Town gegaan voor de wekelijkse hap.
De mensen daar gingen volledig uit het dakje toen ze hoorden
wat er te gebeuren staat.
Pau pau moest direkt uit de keuken komen want zn
vriendin (ik) was er !!
Ineens wat ik schat en lieverd !!!
Pau pau en ook de vrouw die er stond wilden wel ik weet niet wat doen
om het me naar de zin te maken.
Overrompeld door al die warmte heb ik het bord roti
in het strotje gegoten en vloog weg daar.
Ik hoorde ze nog roepen :lieverd loop niet zo hard
denk om jezelf………….
Schat doe je man de groeten…………..
Godmejare ik weet zeker dat als ik daar met vanmeij had gezeten…………
Dat die het niet droog gehouden zou hebben…………

Hef vandaag de 17e maar even een glas op de
gezondheid van Lou…………….
Ik ben namelijk nog jarig ook vandaag.
Van mij hoeft het niet maar ik kwam er niet geheel
en al onderuit .
De kinderen stonden voor de deur met taart
om toch even bij mn 56e verjaardag stil te staan………

30 thoughts on “Links af of Rechts af………..

  1. eindelijk, eindelijk, eindelijk uitslag
    want dat die onzekerheid geen goed deed, was duidelijk…..
    ik hoop dat hij wel vlg week aan de beurt is Malou
    het wachten heeft al lang genoeg geduurd
    het zal dubbel voelen voor jullie
    reken maar dat we de nodige kaarsjes gaan branden
    en als ik iets kan doen…..
    je weet me te vinden he……
    je weet, ik ben er voor een lach en een traan
    en we nemen gewoon extra doeken mee;))))))
    trouwens doeken, een kopie op de zwarte markt:)
    hoop dat je vannacht WEL op tijd je bed ingaat!!!!
    komt nog drukke tijd aan en je moet wel op de been blijven!!!!!
    ( op mijn beroemde wc hangt spreuk: voor jezelf zorgen, hoeft niet in je eentje)
    dikke knuffels voor jullie
    vanmeij
    ps zus is op de hoogte……

    Like

  2. Dat is goed nieuws Loutje ik hoop dat het snel gebeurt en dat jij Piet weer snel thuis mag vertroetelen.

    De kaarsjes hier branden voor jullie en blijven dat doen tot Piet weer thuis is.

    Let goed op jezelf je bent nu meer nodig dan ooit.

    Liefs, Sary

    Like

  3. Fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is, en dat er iets gaat gebeuren.
    Hopelijk is dit het begin van het herstel!
    Groetjes en fijn weekend en pas goed op jezelf en natuurlijk op Piet!
    Elmar

    Like

  4. hè hè….
    ik vlieg zo naar beneden om het aan meneer Mus te vertellen, maar eerst moet ik even tegen je zeggen dat ik goud zo blij ben dat er iets gaat gebeuren.
    EINDELIJK!!!!!!
    Dat word een spannende week Lou…maar ja…spannend is het nu ook al de hele tijd dus dit kan er nog wel bij.

    XXXXXXXXXXXXXXXX
    Mus en meneer Mus denken aan jullie.

    doe je vent de groeten van ons Lou.

    Like

  5. Fijn Lou. Ik hoop dt jullie weer heel snel gezellig in je eigen bedoeninkje kunnen zitten zonder angsten, maar gewoon lekker van elkaar genieten. En hoewel het nu misschien lijkt dat de tijd kruipt tot Piet z’n operatie, voor je het weet is het alweer voorbij en natuurlijk blijven we met z’n allen duimen dat het helemaal goed komt. Heel veel sterkte jullie beiden

    Like

  6. Fijn Loutje dat jullie nu wat weten.
    Ik hoop dat alles snel gebeurt en dat ze jullie niet zo laten bungelen
    Ik duim mee en kaarsje brand voor jullie
    Sterkte meis en voor Piet ook.
    Denk ook aan jezelf
    Liefs en knufffffffffff
    Jeanne

    Like

  7. Eindelijk dan toch een bericht!
    En het feit dat Piet waarschijnlijk volgende week al zal worden geholpen voorkomt overbodige tijden van spanning.

    Hoe vaak per week ga jij uit eten?
    Met mijn pensioen kom ik aan eens per twee jaar toe!

    Doe Piet de groeten van die Oldtimer uit Drenthe.

    Like

  8. Vanaf dat Piet in het ziekenhuis lig is het vandaag de tweede dag dat ik thuis eet………
    Stel je van dat uit eten gaan niet al te veel voor Oldtimer
    Ik stap vaak even een turkse tent binnen voor een broodje kebab of turkse pizza
    dan eet ik voor een euro of 5 mn buik rond !!
    Bij de surinamer eet ik voor 7 euro een bord roti waar je bijna niet overheen kan kijken
    Normaal haal ik daar een baras met kerrykip dat kost ook maar geloof een euro of 4.
    Ja die dag met vanmeij die sprong er echt tussen uit qua eten whahahahaha

    Like

  9. Malou ondanks alles gefeliciteerd met je verjaardag Ik snap helemaal dat het je geen biet interesseert die verjaardag maar dat je even belangrijker dingen aan je hoofd hebt.

    Wel heel lief van de kinderen he en ach dan doet je dat toch goed denk ik.

    Vertel je Piet hoe we allemaal meeleven en aan hem denken?

    Het helpt als je weet dat je het niet alleen hoeft te dragen.

    geef hem van mij een beterschaps knuffel en neem jij er een voor je verjaardag.

    XXXXX Sary en de bengels

    Like

  10. zeg Lou…….
    je bent nog net jarig.
    Dus………….
    Niet dat ik er in het begin van de week nie an gedacht heb.
    tuuuuuuurlijk wel.
    maar ja….vandaag heb ik er dus niet aan gedacht…tot nu.
    Kijk en nou kan ik me eige wel voor de kop slaan maar dat doet zeer, dus doe ik dat nie.
    in plaats daarvan zeg ik
    VAN HARTE GEFLIESTEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!
    ik zal je leeftijd maar niet omdraaien want dat staat niet zo leuk en dan krijg je morgen een cheque van Drees.

    gottegot…….net op tijd Mus….tjonge jonge…

    Like

  11. kom ffff kijken of hier misschien nog ballen over zijn voor de frituur (haha houd ik niet van)
    mens ik ben nog klaarwakker en om 7 uur roept de baaszal me een daggie worden….
    zal je zien dat ik straks slaap als ik wakker moet worden……
    pppppffffffffff
    verder breng ik veel tijd in de moskee door
    in mijn boek dan wel te verstaan :))))))))))

    Like

  12. En je hoort de imam natuurlijk roepen en aangezien dat best hard uit zo’n boek kan knetteren is het geen wonder dat je niet slaapt.
    Ik zit aan mn eerste mok koffie van vandaag en ga zo even snel douchen en dan het een en ander in huis doen want dat is er aardig bij ingeschoten de laatste tijd
    Werk ze vanmeij en houd de luikjes open

    Like

  13. Dat wordt dus een heel spannende week voor jou. Voor Piet ook natuurlijk, maar de operatie merkt hij zelf niks van, terwijl jij vermoedelijk al je nagels afbijt…..
    Ik wens jullie van harte sterkte, en hoop dat je man gauw weer “op de been” is.

    Like

  14. Malou dat is een super slim kaarsje, ik ga er ook zo ééntje aansteken ik kan hem ook niet aanzetten als ik er niet ben.
    heel erg veel sterkte voor jullie, ik duim mee en denk aan jullie
    liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Like

  15. De spannende week gaat bijna beginnen Malou!
    Gelukkig dat jullie eindelijk weten waar je aan
    toe bent en dat het gelijk bijna zo ver is!

    Heel, heeel veel succes deze week en al
    reageer ik hier niet altijd direkt dat wil
    niet zeggen dat ik niet aan jullie denk!!!

    Liefs voor jou en Piet,
    beuzeblaadje

    Like

  16. Beus ook ik reageer op het moment niet zoals ik deed , geeft niks

    We weten nog geen dag het word gewoon afwachten
    vanavond een leuke avond gehad , Frau Helga en een vriendin waren er
    We gingen pas om bij negenen bij Piet weg ………..Was gezellig en leid enorm af van de dingen die komen gaan.
    Morgen ga ik het boekwerk doornemen wat Piet gekregen heeft met allerlei info over die operatie.

    Vandaag heb ik het huis al grotendeels gesopt, de was en de strijk zijn bijna weg kortom ik ben er klaar voor !!

    Like

  17. ach lou,

    van harte gefeliciteerd, het is dat ik met een enorme koppijn zit maar anders kwam ik je persoonlijk feliciteren
    mijn kaarsje voor piet brand hier op de kast,
    mijn dieren en ik schieten een gebedje de hemel in,

    liefs en een dikke knuffel
    xxx
    klaproos

    Like

  18. lieve mensen ,wat een nare gebeurtenis mijn dochtertje en schoonvader zijn beide hartpatiente.en kan me goed voorstellen hoe jullie je eigen voelen ik wens jullie heel veel sterkte toe liefs van natasja

    Like

Reacties

