Piet

Als er nieuws is zal ik het onderaan dit bericht zetten
Dus …………..ff scrollen en je bent op de hoogte

Vanmorgen om half 10 belde Piet me op en vertelde dat hij om 1 uur naar het amc zou worden overgebracht.

Vanmiddag weer veel onderzoeken en gesprekken gehad waarin we weer met de neus op de feiten gedrukt zijn.
Nou dat weten we nu wel een keer .
Piet ziet er als een berg tegenop maar beide zijn we hoopvol dat alles goed zal gaan en hij beter zal worden dan hij de afgelopen tijd was.
Morgen word hij als tweede geopereerd en dat zal rond de middag zijn.
De operatie zal tussen de vier en de zes uur gaan duren.
Na die tijd zal de chirurg me bellen om te vertellen wat hij gedaan heeft en hoe alles verlopen is.
Later die avond zullen Michel en ik naar het AMC gaan
om even bij hem te zijn ook al zal hij daar niets van merken.
Hij zal overmorgen langzaam weer wakker gemaakt worden
en als alles goed gaat dan gaat hij een dag later naar de medium care
en weer een dag later naar zaal.

De afgelopen tijd heb ik overal afleiding in gezocht…………
Uren aan de telefoon,,,,,,,,,,,
Schaatsen met de mensen waar ik van hou,
einden lopen met of zonder Frau Helga ,
bezoekjes aan spaarnwoude met of zonder Vanmeij.

Maar nu is het ff op……….

Morgen ga ik schuilen bij mezelf.
Ik wil niemand zien, niemand horen.
Ik heb hier echt heel erg veel behoefte aan.
Geen mensen zien ……….mn lip laten hangen zoals ik het wil.
Hangen liggen of wat dan ook maar vooral in gedachten
bij Piet zijn en hem alle energie sturen die nodig is.
__________________________________________________________________________

Snuit de kaarsen !!

Piet belde me net op om te vertellen dat de operatie is uitgesteld
omdat er geen vrije bedden zijn op de IC.
Het word nu waarschijnlijk donderdag
___________________________________________________________________________

En ja het word Donderdag ……………..is de planning !!
Morgenochtend rond de klok van 7 uur word
Piet naar de verkoeverkamer en de inleidingskamer gebracht.
Vandaar uit naar de operatie kamer waar er vier tot 6 uur
aan Piet gesleuteld zal gaan worden.
Morgen word dan ook weer een dag die Lou
doorbrengt met zichzelf in alle rust .
Ik zal het telefoontje van de chirurg afwachten en dan
jullie weer op de hoogte brengen.

Ik weet het , ik word vervelend
Maar …………bedankt voor al jullie lieve woorden
Hier op weblog maar ook gewoon prive !
Het doet ons goed want natuurlijk vertel ik Piet hierover !

O en voor ik het vergeet………..ROOKVRIJ !!

 
24 thoughts on “Piet

  1. verdorie Malou
    ik heb je net gesproken via telefoon
    om t zeggen dat het laatste bericht beter bovenaan kan staan…
    doe wat je wilt doen Malou en trek je NIETS aan als mensen zich
    storen aan het feit dat bv wij een leuke dag gehad hebben
    potdomme jij leeft JOUW leven Malou en daar moet niemand
    zich mee bemoeien!!!!!!!!!!!!!!!
    En ja, we hebben gelachen samen met Piet
    en ja, je hebt afleiding nodig
    en ja dat kan energie geven of niet
    maar ALLEEN jij (en Piet) bepalen hoor hoe en wat je doet!
    Jullie zijn beiden kanjers!
    Dus blijf schrijven als je geniet
    en de rest dat gaat niemand wat aan toch????
    tenzij je het kwijt wilt…..
    niet twijfelen.
    zo moest ik even kwijt!
    blijf jezelf!
    en geef Piet maar een giga dikke knuffel
    hughvanmeij

    Like

  2. Ik las dus net dat het weer uitgesteld is. Waanzinnig boos word ik dan, Malou, dat er op deze manier met mensen gesold wordt. Ik zou graag even een paar mensen wurgen, ik weet alleen niet wie. Weer een paar dagen spanning erbij. Maar Lou, jullie trekken het, dat weet ik, als je maar doet wat JIJ vindt dat je moet doen (las net even de laatste reactie van vanmeij) Sterkte, meis.

    Like

  3. Het kan zijn dat er een spoedgeval tussendoor is gekomen of dat iemand die geopereerd is terug geplaatst is van Medium Care naar IC………..tjsaaa hoe pissig ik ook was vanmorgen…………je zal het spoedgeval maar zijn.

    Like

  4. Het is gewoon een rot tijd voor jullie Malou en nu nog dat uitstel erbij… maar je hebt gelijk, je zal maar het spoedgeval zijn.

    Doe lekker waar je zin in hebt je krijgt het nog druk genoeg als Piet straks weer thuis is, of het nu gewoon bankhangen is of er op uit… maakt niets uit, doe maar wat extra reserve op.

    Dikke knuffel voor jullie en sterkte XXX Sary

    Like

  5. Potjandoppie meis….dat is vervelend
    Maar net wat je zegt
    Je zal toch het spoedgeval wezen…
    Ik laat het kaarsje branden hoor.
    Staat bij mn pc en ook op mn site een virtueel kaarsje.
    Alle sterkte meis….
    Doe lekker wat je wil en trek je van niemand wat aan
    Dikke knuf
    Jeanne

    Like

  6. Vervelend dat de operatie uitgesteld is! Je leeft er helemaal naar toe en dan….gaat het niet door.:-(
    Hopelijk weet je snel wanneer hij alsnog onder het mes moet.
    Wat betreft schuilen bij jezelf dat moet je zeker doen, je moet onder deze omstandigheden gewoon doen wat voor jou het beste is lijkt me.
    Niemand, en zeker Piet niet, heeft er iets aan als jij instort, dus denk vooral aan jezelf!
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Elmar

    Like

  7. Geloof me ik stort niet in !!!!!!
    Ook hier komen we weer sterker uit dat we erin gingen
    Ik ben ondertussen zo trots als een aap met -weet ik ff niet meer-
    dat ik gewoon niet rook whahahaha !!!!

    De oude buurman van 80 die naast piet ligt word morgen geholpen !!
    Tsjaa andere chirurg dus vooruit maar weer wij wachten gewoon op donderdag
    Zo Lou gaat nog even aan de koffie en dan weer richting AMC samen met zoonlief.

    Like

  8. Soms vraag ik me af of de verpleging, artsen en de mensen de plannig doen zich wel bewust zijn wat er zich afspeeld in het hoofd van al de bij de operatie betrokken personen.
    Ik kan me voorstellen dat Piet geweldig tegen de operatie opziet maar vertel hem dat ik, met zes omleidigen, na +/- 8 weken weer paard reed en me een totaal ander persoon voelde.
    En denk ook aan je zelf de komende dagen.
    Zorg er voor dat er tijdens de operatie wanneer je thuis bent mensen (echte vrienden) bij je zijn want anders loop je tegen de muren van de spanning.
    Kop op het is donderdag voor je het in de gaten hebt.
    Wij zijn in gedachten bij jullie!

    Like

  9. Ook ik leef mee Malou!
    Jullie zijn heel veel in mijn gedachten geweest vandaag
    en nu lees ik dit potverdikke! WEER uitstel, dit is niet
    normaal meer!! Fijne reactie van Oldtimer trouwens, dát moet je Piet
    inderdaad maar eens vertellen en daar kun jij misschien ook wat
    hoop en troost uithalen!

    We blijven duimen, denken en schietgebedjes doen tot dat Piet
    hier weer doorheen is!!

    Dikke knuffel,
    beuzeblaadje

    Like

  10. Ik ben heel blij voor je Oldtimer dat je zo goed bent geworden na de omleidingen.
    We kennen meer mensen die na omleidingen ” zo goed als nieuw ” zijn .
    Wij mogen heeeel blij zijn dat ze er bij Piet 1 hoogop 2 kunnen zetten .
    De winst voor Piet zal zijn dat hij wat meer levenskwaliteit zal hebben………….

    De vernauwing zit achter !!
    Zat ie aan de voorkant van het hart dan was het gewoon over geweest.
    De beschadigingen die Piet in zn hart heeft zijn groot en dat weten we al bijna 23 jaar.
    Van die jaren leven we al heel lang bij de dag en deze kans is er 1 die we grijpen met beide handen.

    Daarom zitten we niet bij de pakken neer
    OOit was Piet ook een spoedgeval en moest eigenlijk overgebracht worden naar een ander ziekenhuis omdat er op de IC geen plek was.
    Daar is toen wat aan gedaan en zo kon hij daar blijven……….een verhaal op zich maar dit is om aan te geven dat ik weet hoe het voelt als je naast een spoedgeval staat……..

    Dus duim en schietgebed door want dat doen wij ook
    Donderdag ………nieuwe dag ,nieuwe kans
    Ook weer een dag die ik alleen wil en zal gaan doorbrengen
    Zo ben ik en zo zit ik in elkaar want ik heb het goed bij mezelf

    Like

  11. goedemorgen, goedemiddag en alles wat jullie nodig hebben!
    dikke knuf en luister maar lekker naar Marc
    enne kan jij eigenlijk zingen????????????????????????
    zing je wel eens mee??????
    lekker meelallen kan soms heerlijk ontspannen werken
    en als je niet kan zingen, doe het dan in de auto
    heb je alleen kans dat medeweggebruikers
    raar gaan kijken hihi
    bighughvanmeij

    Like

  12. Of ik kan zingen………..en dat wil jij weten van iemand die 42 jaar aan de shag gelurkt heeft ???????????
    Een bewoner die ik gekend heb daar wilde ik wel eens mee zingen omdat hij degene was die vroeger de klas werd uitgestuurd
    Maar deze scheet van een man …………heeft tegen mij gezegd TJESUSSSSSSSSS wat zing jij vals !!!!

    Dank je wel Saar maar zo geweldig ben ik nou ook weer niet hoor, gewoon een mens van vlees en bloed ……….die telkens wat sterker word door het leven heen en die bij tijd en wijle een harde leerschool krijgt.

    Zoon en schoondochter liggen inmiddels plat met de griep.
    Schoondochter aan de beterende hand maar ik durf het niet aan om haar mee te nemen naar mn kasplantje.

    Richard het baasje van Kaya en de zoon van Hennie en Ruud die kwam hierachter en die staat vanavond klaar om met mij naar Piet te gaan.

    Morgen na de operatie wil ik toch graag even bij Piet zijn en dan rijd er een vriendin met me mee, want tjsa die rit rijd ik niet graag alleen.
    Zo mooi zal hij er niet bij liggen na de operatie.

    Vrijdag hoop ik dat schoondochter weer helemaal op de been is.

    Like

  13. nou… een straffe rokersstem kan ook zijn charme hebben
    of moet ik zeggen haar charme……
    ROOKVRIJ
    had je dit ooit gedacht Malou in deze tijd?????
    zo zie je maar weer…
    denk aan jullie maar dat weet je al!
    heel, hel vel sterkte en goed dat je je laat rijden!
    Laten Michel en Astrid flink uit Piet zijn buurt blijven voorlopig!
    Ik heb eindelijk vrij en ga direct plat, mijn lijf zegt HO
    morgen naar de orthomaueel arts en ‘netwerken’
    dikke knuf vanmeij

    Like

Reacties

