Tegenstrijdig

Updates onderaan het log.

Vanmorgen werd ik wakker met een gevoel van………..
Het gaat goed komen ……….
Geen idee of het echt zo is maar ,
Mijn gevoel zegt …………..

Piet gebeld om de afgesproken tijd .
Hij vertelde me dat er een echo gemaakt
gaat worden van het hart
Het hart wat zo te zien volgens de cardiologen
goed zijn werk doet.
Wij wachten het af .

Hoe gek het ook klinkt , Piet gaat er steeds beter uitzien
Ondanks dat hij het vreselijk benauwd heeft
qua longen , is hij niet benauwd van het hart.

Hij heeft weer een klein stukje gelopen met de therapeut
En mocht later vanavond nog 1 keer
een stukje gang lopen met de rollator
en verder in bed blijven.

Tuurlijk heeft hij door het droge hoesten veel pijn.
Later op de dag kreeg hij te horen dat
ze er een longarts bij gaan halen .
Nou dat is ook  nooit weg.

Na het bezoek ging ik weg en stapte in de lift
bij een cardioloog die ik ken van gezicht
en uit de verhalen van Piet.
Hij is op het moment de afdelings cardioloog dus
veel speelt via hem.
Ik begroette hem met een familiair Haaai ……
En hij op zn achterhoeks groette me terug Taag  .
Ik vertelde hem dat ik hem wel kende maar hij mij dus niet
en vertelde hem wie ik was .
Hij brandde los met een verhaal over troep wat
achtergebleven was in de longen.
Longen die niet goed uit de plooi waren en dat
daar dus ook viezigheid tussen zat en dat
ze daar dus een longarts naar willen laten kijken.
Hij moest er op een andere etage uit en ik nam
afscheid met de woorden …….
Hoe overleef je het AMC ……..

Kortom ook al klinkt het tegenstrijdig
Piet ziet er beter uit………….

_________________________________________________

En gek genoeg klinkt hij ook een stuk beter……….
Vanmorgen had ik hem even aan de telefoon.
Hij vertelde redelijk goed geslapen te hebben.
Hij mag zn activiteiten wat uitbreiden,
Dat houd in dat we tijdens het bezoekuur
weer in de recreatiezaal gaan zitten,
In de meute van mensen die daar zitten
heb je gewoon meer privacy dan als
je naast het bed op de zaal zit.
Verder zijn we reuze benieuwd wat de longarts gaat doen.

__________________________________________________

5-02-09

En de dag kabbelt door
Op de achtergrond zal zeker over Piet gesproken en
gedaan worden ,wij merken er weinig van.
Een rustige dag waarin ik zie
dat Piet wel sterker word.
Wij wachten het verder af ……..
Ik moest iedereen de groetjes van hem doen

26 thoughts on “Tegenstrijdig

  1. Ja dat kan ik me indenken Lou…dat hij er beter uitziet.
    Niet meer zo blauw……niet meer als iemand die een zwak hart heeft.
    Dat is een hele vooruitgang meid.
    en ja….het is maar beter dat er een longarts bij hem komt kijken.
    het is toch ##@565#@$&^*)(((++))_(&(& DAT DIT KON GEBEUREN!!!!!!!

    Like

  2. ik duim dat het goed gaat komen maar wat een gedoe toch weer, laten ze maar snel eens goed kijken, want die troep moet er weg.
    Ja de kleur van zijn huidje zal er steeds een beetje meer gewoon[ normaal] uit gaan zien, maar lou de rest moet nu ook gaan komen hoor
    Dikke knuffel weer voor jullie, probeer te slapen en te eten tot morgen weer

    Like

  3. Fijn dat hij er beter uitziet!
    Hopelijk kan die longarts wat aan de longen van Piet kan doen!
    Ik hoop dat ze het AMC goed uitgekafferd hebben!(en dan druk ik me zeeeer netjes uit!)
    groetjes,
    Elmar

    Like

  4. kom ik eindelijk uit mn bed
    ff kijken bij loutje
    lees ik al die sjips
    meis…ze hebben wel aan geklojood in het AMC
    Goed dat ie in beverwijk is nu.
    is toch niet te filmen
    maar goed…het gaat vanaf nu vooruit hoor…
    Heb er alle vertrouwen in..
    ik duik mn bed weer in
    liefs
    jeanne

    Like

  5. “Kortom ook al klinkt het tegenstrijdig
    Piet ziet er beter uit………….” dat is heerlijk om
    te lezen Malou! En nu maar hopen dat die longarts nog wat
    voor Piet kan betekenen! Het klinkt echt alsof jullie nu
    de goede kant op gaan, het zal een keer tijd worden!

    Liefs,
    beuzeblaadje

    Like

  6. Malou ik hoop dat je gevoel goed is en dat Piet er ook al beter uit ziet is een kadootje.
    Via klaproos en muzzzzzie kom ik weer even langs.
    sterkte sterkte
    Lieve groet :)Aly

    Like

  7. laat vanmeij nou weten dat in het RKZ een hele goede longarts zit!
    tenminste als het een vrouw is…….
    heeft veel contact met mijn longarts
    ‘pittige dames’.
    afijn, ik hoop en ik duim en ik steek kaarsjes aan en
    ben in gedachten veel bij jullie
    moet denken aan het klavertje 4 weet je nog!
    geef Piet maar weer een paar klappers van
    mevrouw aardbei 🙂
    sterkte en liefs vanmeij
    ps vrijdag de dertiende ben ik vrij
    dus als Piet nog in het RKZ ligt…..
    gaan we dan naar je vriendjes Malou?????

    Like

  8. Tjezus vanmeij JIJ wil echt met MIJ op VRIJDAG DE DERTIENDE naar de surinamer ??!!

    Dat is volgende week vrijdag………….dat is nog anderhalve week te gaan zeg maar
    En daar kom ik weer met mijn gevoel…………ik denk dat Piet dan thuis is.
    Mocht dat niet zo zijn en hij ligt er nog dan gaan we er gewoon lekker eten

    Hij zegt dat hij zich beter voelt toen ik hem vanmorgen belde dus ik houd me daar maar weer aan vast
    Ik weet wel dat zn stem een stuk krachtiger klinkt dan de afgelopen dagen
    Vingers gekruist !!!

    Like

  9. Piet gaat nu als een speer.
    Denk dat het niet lang duurt voor hij weer thuis is.
    Dus de chinees zal niet doorgaan denk ik.
    Dat doen jullie dan later MET Piet
    Dikke knuf van mij.
    ik ga weer bed in…
    bah…ziek is niks
    En ik brand nog steeds kaarsjes….
    voor de zekerszeheid
    En vooral groetjes aan Piet

    Like

  10. Mooie berichten Malou ik hoop datdit zich voortzet.

    Doe Piet de groeten van ons en zeg dat we hem een kei vinden ondanks alle tegenslag vecht hij toch maar mooi door en dat werpt vruchten af hoor let maar op.

    Liefs van Sary en de bengels

    Like

  11. Fijn dat de berichten over Piet de goede kant op gaan. Maar hoe red jij het zo allemaal? Dit alles moet toch ook wel aan jou “vreten” , lijkt mij. Nu die longarts nog. Hopen maar dat ie inmiddels geweest is.
    Hou je haaks!!!!

    Like

  12. Longarts nog niet gezien en de echo van het hart moet ook nog gedaan worden
    O jee o jee ik zei vanavond tegen Piet het zal toch niet doorgaan he eerst al die toestanden in het amc en nu zitten we hier weer te wachten

    Het vreet niet aan mij maar ik vreet me erdoor CorryR maar ik merk dat ik langzaam door mn hoeven aan het gaan ben
    Dus nu maar vroeg naar bed en lekker lang blijven liggen morgen
    Ik ben zooooooooooo moe

    Like

  13. dat snap ik dat je zo mooe bent, wat een geduld moeten jullie ook hebben deze weken niet normaal meer. ik hoop inderdaad dat het een goed longarts is. zeg lou’tje hoe zit dat heb je wel weer gezond gegeten of heb je dat al weer even aan de kant gesmeten
    Piet is een kanjer maar jij ook zeker hou je daar aan vast
    en probeer te slapen
    heel veel sterkte en liefs voor jullie hou moed
    tot morgen weer

    Like

  14. Ik begrijp dat het steeds meer stapjes voorwaarts gaat en dat is het belangrijkste.
    Als mensen achter je rug praten en overleggen dan moet je dat naast je neerleggen want je kunt daar geen invloed op uitoefenen.

    Like

  15. Wij zien hem beter worden en hij gaat zich beter voelen
    Oke de longen zijn nog niet goed maar naar wat er gezegd word is hij door die longonsteking achter de wagen zoals ze dat zeggen
    Schijnt dat het herstel lang gaat duren maar ……….maakt niet uit zolang er maar herstel is!!

    Like

  16. mogge Lou, lekker geslapen?
    het is vrijdag dus op naar je vriendjes vanavond?
    Misschien gunnen de heren/dames doktoren Piet
    wel even een paar dagen rust? Er is genoeg aan hem gefrunnikt
    de laatste dagen……
    of is het beleid inmiddels veranderd en vergeten ze het jou te zeggen?
    (herken dat vanuit mijn werk)
    misschien zat dat ‘ beleid’ in zijn hoofd, verder niet?
    Anders stap jij er maar weer op af.
    Geef Piet een serie flinke klappers van me…
    enne al familie gespot???????????????
    mot ik weer in eigenste persoon komen?!
    sterkte ermee en dikke knuf vameij

    Like

Reacties

