Weekend


Ook hier updates onder het log
Piet krabbelt langzaam maar zeker op.
Enkele dagen geleden wilden ze nog met spoed een scan maken
van zn longen maar die word maandag gemaakt
dus ik ga er dan vanuit dat de spoed minder aan het worden is.
Hij heeft van de fysiotherapeut veel oefeningen gehad voor zn longen en doet die trouw.
Dus wie weet komen ze alsnog goed uit de plooi .
Verder mag hij zn bezigheden uitbreiden en vaker een rondje over de afdeling lopen.
Dus al met al…………….zit er eindelijk schot in !!
Gister heeft hij beide bezoekuren in de recreatiezaal gezeten
Kijk dat geeft de burger moed.
Wedden dat Piet ergens volgende week naar huis komt !!
En het word tijd want al met al ligt ie er morgen alweer 1 maand in.
En Lou vind dat meer dan genoeg .

Enne nou zeg ik wel iedere keer dat Piet er beter uitziet.
Nou zeg zelf , er is toch niet aan hem te zien wat
ie allemaal voor de kiezen heeft gehad .
Deze foto heb ik gistermiddag gemaakt met mn NokiaN95

Photobucket
.
Het gaat echt de goede kant op !!!!!!
Fijn weekend allemaal .
En nee vanmeij ik ga niet naar de surinamer …………
____________________________________________________________
Hij laat me werkelijk altijd en iedere keer
weer versteld staan !!
Ik kom net op bezoekuur ………
verteld hij me dat hij WEEKENDVERLOF
heeft aangevraagd !!!
Het zou toch niet ……………..!!!????
Nou ik schijn het zo te horen …………

Ik ben wederom perplex…….en wacht af–
_______________________________________
En Piet heeft net gehoord dat hij
het weekend niet naar huis mag.
Waarschijnlijk toch ivb met het vernevelen.
En ze weten natuurlijk ook niet precies
wat er met de longen loos is
Maakt niet uit , ik heb hem
liever gewoon helemaal thuis
Zo een weekend vind ik eerlijk gezegd
drie keer niks.

—————————————————————————-
Maandagmiddag word er van de longen een scan gemaakt.
En als dat nou eens goed zou zijn…………….
Ik hoor namelijk het geknisper met de dag minder worden.
Dus ik hoop dat ………….
Nee laat ik niet op de zaken vooruit lopen
Eerst de scan !!!
—————————————————————————————–

Ik heb voor Dinsdagmiddag een gesprek aangevraagd.
Antwoorden dat wil ik.
Echo en scan zijn gemaakt
Bloed uitslagen zijn bekend en niet goed volgens de een
volgens de ander is het weer een ander verhaal.
Dat er meerdere artsen over gaan dat begrijp ik
Maar ……….antwoord dat willen we en of het nou van de
ene of de andere arts is maakt me geen moer uit !!


 

48 thoughts on “Weekend

  1. De berichten worden steeds beter en mooier om te lezen!
    Ik hoop voor jullie dat het inderdaad zo mag zijn dat
    Piet binnenkort weer naar huis mag.
    Prettig weekeinde toegewenst.
    Maar denk ook aan je zelf.

    Like

  2. Meid ik sta er versteld van dat hij er zo goed uitziet.
    Niet te geloven.
    Jeetje…..ja ik denk dat zijn ziekenhuistijd er bijna op zit hoor.
    Ga de slingers maar vast ophangen voor je viooltje.
    Wat een thuiskomst zal dat!!!!

    Like

  3. Dit klinkt SUPER Malou!!
    En ik vind dat Piet er bijzonder goed uit ziet
    na wat hij allemaal heeft meegemaakt en een
    maand “ziekenhuislucht”. Of heeft hij eerst iets
    van jouw dagcreme gebruikt?? :-)))

    Ik wens jullie allemaal een heel
    goed en fijn weekend!

    Liefs,
    beuzeblaadje

    Like

  4. AHA daar zit een superviool mooi te poseren
    bedenk maar zo Malou
    hij kan straks zo meedoen voor fotomodel
    jeeeetje hij ziet er echt goed uit
    alleen kijkt ie EN ondeugend
    EN je kan zien dat hij heel veel heeft meegemaakt!
    ik duim verder dat Piet vlg week weer heerlijk thuis mag zijn
    dan zal je zien hoe moe je bent…..
    Denk je dat Piet gelijk weer aan het koffie zetten slaat??????
    Probeer maar veel bij te tanken Malou
    jammer dat je niet kan schaatsen
    ik ga wel KIJKEN HEERLIJK VRIJ HET WEEEKEND!
    ben helemaal op……
    knuf voor jullie xxxxxxxvanmeij

    Like

  5. Ik weet natuurlijk niet hoe Piet er uit zag voor de operatie etc. maar hij ziet er nu aardig patent uit hoor! Goh, wat zou dat leuk zijn als hij met weekend verlof mag! Ik duim voor je!
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

    Like

  6. Ik weet weer hoe hij was …….ooit !!
    Wat ie in de kont had zitten , zat nergens anders
    Dus hij is nu behoorlijk boos omdat beide artsen al naar huis zijn en geen aantekening hebben achtergelaten of Piet en ook zijn buurman met het weekend naar huis mogen.
    Lou heeft vanavond even de punten op de i gezet
    Kijk ik ben niet achterlijk maar volgens mij mag hij gewoon het weekend nog niet weg omdat hij nog verneveld word en thuis hebben wij niet zo een apparaat !!!
    Volgens mij heeft hij zich blij zitten maken met een dood vogeltje

    Like

  7. Dit is grandioos nieuws Lou en dat hij niet met weekend verlof mag is mss wel beter voor jou en voor Piet want hij zou er moeier weer terug gaan en voor jou is dta ook heel vermoeiend, hij kan idd maar beter gelijk voorgoed thuis komen 😉

    Ik ben heel blij met dit goeie nieuws meis.

    Ik wens jullie een grandioos mooi weekend samen.

    Doe hem de groetjes van me.

    Liefs, Wil

    Like

  8. aan zijn ogen kun je het zien, wat hij allemaal meemaakt en heeft gemaakt
    zijn kleur is inderdaad beter, wat heerlijk he. En denk je niet dat dat een teken van super vechtlust is, als hij naar huis wil, hoewel het kan ook zo zijn een stukje heinwee, had ik zelf ook met vier weken wordt je het daar goed zat je ziet mensen komen en gaan, maar je mist ook gewoon thuis, of je beestje of je vrouw/man enz.
    We duimen dat jullie het volgende weekend aan het gebak zitten en onder de slingers en bloemen slaap lekker tot vandaag maar dan een heel stuk later dan nu

    Like

  9. Nou, Malou, het begint er nu toch echt op te lijken dat de lijn zich in zeer positieve zin doorzet. Geweldig. Ik zou ook liever manlief thuis krijgen in de wetenschap dat het ook verantwoord is en dat gaat vast niet lang meer duren en dan heb je hem ook vast nog heeeeeeeeel lang thuis.

    Like

  10. Wat een goede berichten hier. Ik heb de foto eens even goed bekeken, ik weet natuurlijk niet hoe hij voor het hele gebeuren was, maar nu ziet hij er tip-top uit en komt de 60 jaar samen steeds dichter bij, lijkt mij. Dat hij zelfs al even weer naar huis wilde! On voorstelbaar na alles wat hij meegemaakt heeft. Ik kan me trouwens voorstellen dat hij het ziekenhuis nu wel even (weer) kent van binnen. Hij wil d’r uit! Maar dan zou ik hem ook het liefst helemaal thuis willen hebben, en niet zo halfbakken…..
    Fijn weekend!

    Like

  11. Ik ben het helemaal eens met Mus, niet leuk om na
    een weekendje thuis weer terug te moeten….
    Dan nog maar even wachten en vervolgens definitief naar huis!
    En na het lezen van je update weet ik dus ook dat het
    zo zal gaan. Toch wens ik jou en Piet een heel goed weekend Malou!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    Like

  12. De 60 jaar dat Piet op deze aardkloot doorbrengt komt inderdaad steeds dichterbij Corry whahaha
    Verder vind ik het prima dat ze hem daar houden over het weekend
    Kijk ik begrijp het allemaal prima dat hij even naar huis wil maar eerlijk gezegd vind ik dat NU nog een brug te ver.
    Vaak voel je je in een ziekenhuis ook stukken beter dan je in werkelijkheid bent omdat je leven zich op een laag pitje voortzet.
    Thuis zullen de prikkels weer een hoop groter zijn en zal hij ook pas aan het verwerken toe komen.

    Like

  13. Inderdaad malou jehebt gelijk kalmpjes aan maar dat is beter voor jullie alle twee.!

    Maar het feit dat hij wil is alleen maar gunstig natuurlijk , wat een knokker is het toch he geweldig toch!!!

    Liefs , Sary

    Like

  14. Piet ziet er geweldig uit. Blij dat ik niet meer in de buurt van het AMC woon, maar ja hier hopen we voorlopig even geen Radboud ofzo nodig te hebben.
    Enne waar komt die achterhoekse arts vandaan?? Voor je het weet heb ik er mee op school gezeten;-))

    Like

  15. nee hoor lou, hou hem nog maar lekker even daar als het nog niet helemaal goed is,met hem,
    geen risico lopen je hebt genoeg gehad dacht ik zo,
    vioiltje luister naar je vrouw,

    dikke knuffel
    xxx
    klaproos

    Like

  16. Ik was niet teleurgesteld en Piet kwam er vandaag dus ook achter dat hij gewoon nog te ziek is om het weekend thuis te zijn.
    Hij moet gewoon uit zieken en beter worden en nog wat onderzoeken afwachten en zeker de dingen niet overhaasten
    Maar ja hij ligt vandaag dus alweer 1 maand in het ziekenhuis en dan word je het zat
    Dus vandaag hebben we zelf het bezoekuur maar langer gemaakt , ik ben gewoon veel eerder gekomen en veel later weggegaan , er was een vriendin gekomen dus met haar ben ik naar de surinamer gegaan om wat te eten
    En ik was weer vroeg in het ziekenhuis waar ik mooi weer anderhalf uur bij Piet gezeten heb
    We zitten dan niet op zaal maar gewoon ergens voor de afdeling in een of andere rekreatiezaal waar niemand last van ons heeft, zo pikken we gewoon wat extra tijd en dat voelt goed

    Like

  17. heel fijn het belangrijkste is als je maar dicht bij elkaar kunt zijn, dan gaat het genezen ook beter. Dat is al weer erg lang hoor een maand, maar jullie moeten maar zo denken het langste hebben jullie gehad.
    Piet ik hoop dat je snel een beetje zult aansterken, heel veel moed en een knuffel
    Zo en natuurlijk ook ééntje voor jou en morgen weer gezond eten hoor
    slaap lekker knuf

    Like

  18. Penseel geloof me dat het eten bij de Surinamer gezond is whahahah
    Speciaal voor ons werd er nog even snel wat kip kerrie in elkaar geflanst en roti bestaat uit
    Kip Kerrie
    Aardappels
    Kousenband – soort sperciboon
    Gekookt eitje
    EN een roti plaat oftewel een pannenkoek van erwten gemaakt
    Nou is dit gezond of niet !!

    Like

  19. Toen ik las dat Piet had gevraagd om met het weekeinde naar huis te mogen was mijn eerste gedachte, na aanleiding van je berichten, dat lukt hem niet.
    En ik denk dat het voor zijn gezondheid ook maar beter is dat het niet is doorgegaan.
    Maar ik ben het met je eens het is een echte doordouwer!

    Like

  20. Morgen weet je dus meer Malou na de scan.

    Natuurlijk mis jij je viooltje en hij jou… maar wees eens eerlijk ..kan het mooier na al die jaren, prijs je zegeningen meis!

    Nog even volhouden alle twee en hij is weer thuis.

    Liefs van sarewiets en de bengels

    Like

  21. Malou geef Piet maar weer een paar dikke klappers van me
    ik duim en brand……….. op een goed bericht
    en misschien, heel misschien……
    knufvanmeij

    Like

  22. Nou de scan moet nog gemaakt worden maar vandaag tijdens de doktersronde bleek er toch nog wel het een en ander niet goed te zijn.
    Echo van het hart moet gelezen worden door een cardioloog dus daar weten we ook nog niets van
    Bloedplaatjes zijn nog veels te laag
    En er zit iets fout in de stolling van het bloed.

    Dus…………..we wachten het weer af……

    Like

  23. Rustig aan Malou je zal zien het komt goed, misschien is het een kwestie van regelen van de antistolling medicijnen.

    Als jij hoort dat hij minder knispert dan hoor jij dat goed en dat zijn toch goeie vorderingen.

    Ik duim dat je morgen de antwoorden krijgt die je wil hebben.

    Hou je haaks en liefs van Sary

    Like

  24. pfff oke we wachten maar weer netjes af, schrijf al je vragen op
    Nou ja ik blijf duimen op goed nieuws hoor
    dikke knuffel voor jullie en vooral rustig aan, denk aan jullie, slaap lekker en tot morgen weer

    Like

  25. Ik zal heel hard duimen voor goede berichten Malou, de kaarsjes blijven hier branden.
    Ik vind dat jullie je beiden heel kranig houden, mijn petje af en mijn respect.

    Geef Piet een dikke kus van mij.

    Ik wens je een goeie nachtrust Malou.

    Liefs, Wil

    Like

  26. Zet al je vragen op papier want anders kom je,
    wat mij al zo vaak is gebeurd, thuis tot de
    ontdekking dat je één of meerdere vragen hebt
    vergeten te stellen.

    En vergeet niet dat dit soort mensen de nare
    gewoonte hebben beter te kunnen praten dan te luisteren
    naar de gestelde vragen.

    Like

  27. Oldtimer ik weet het !!
    Maar Lou is degene van het doorvragerige het doordrammen op DE vragen waar ik antwoord op wil hebben
    En ik heb maar 1 vraag en 1 vervolg vraag
    Hoe staat het met de longen
    En wat is het toekomstbeeld !!
    Daarbij hebben we een mazzel…….de cardioloog van Piet is de uitzondering op de regel !!
    Bij een eerdere klacht die ik had over en tegen het AMC stond ze achter me en ik weet dat het ook deze keer het geval zal zijn !!
    Daarbij loop ik op mn laatste benen , ben echt wel moe maar ik voel ook dat mn strijdbaarheid niet ingeboet heeft en dat trekt me erdoor ,daardoor ben ik een en al oor naar hetgeen zij te vertellen heeft
    Cardioloog en ik hebben gedurende de tijd dat Piet in het AMC lag ook een sms contact gehad dus ik vertrouw haar volkomen .

    Like

Reacties

