Nog ff

Vanavond een heel gesprek gehad met de cardioloog van Piet
En als ik zeg een heel gesprek dan is het ook een heel gesprek geweest.
Wat ik al verwacht had is dat zij al iemand van dat andere ziekenhuis heeft
aangesproken ivb met de drie omleidingen die Piet gehad heeft.
En zij geeft me groot gelijk dat ik een klacht ga indienen ,
Ze zei dat het van de gekke was dat Piet zijn eigen vervoer heeft
geregeld om uit dat ziekenhuis overgebracht te worden naar het eigen ziekenhuis.
Het is van de gekke dat vanaf de patiënt verwisseling op
de dag van operatie tot dit laatste geintje gewoon alles fout is gegaan.

Uit onderzoek is gebleken dat de longen van Piet
nog steeds lekken en dat het een complicatie
is van de beide operaties EN ……..
door die stomme fout dat ze het bed op de drain
gezet hebben……………………….
Daardoor is het vuil en bloed en andere troep
niet goed uit de longen weg kunnen lopen.
En konden de longen niet goed uit de plooi komen.

Maar goed dit terzijde en over naar de dag van morgen.
In de ochtend word er bloed geprikt en als
die bloeduitslag goed is…………..dan mag
Piet thuis verder revalideren.
Omdat hij 2 keer aan de hart-longmachine heeft
gelegen binnen een zeer korte tijd
is er het een en ander in het bloed niet goed.

Dus met een beetje mazzel…………als de bloedwaardes goed zijn…
dat horen we morgenmiddag …………..
zit ie morgenavond gewoon thuis !!

O ja ze zei nog wel dat de revalidatie
van Piet enkele maanden zal gaan duren.
En dat dit dus door de longen komt
Dat zij het nog niet eerder heeft meegemaakt.

Enne ik vertelde mijn stoppen met roken verhaal
Enne zij wist niet dat ik gerookt had
Enne zij zei dat als ze dat had geweten
dat toen ze zijn cardioloog werd dit meteen
verboden zou hebben dat er in zijn bijzijn gerookt werd
Enne nu ivb met zijn longen dat het niet meer mag
Dus ………nu moet Piet dus op het balkon gaan staan als
we visite hebben die rookt………….

7 thoughts on “Nog ff

  1. Dat zou fijn zijn Malou jouw eigen viooltje weer in zijn eigen bedje. We duimen er voor!
    Hij zal nergens sneller opknappen dan thuis bij jou.

    Doe rustig probeer goed te slapen en je krachten te sparen je hebt ze straks nodig.

    Liefs , Sary

    Like

  2. De boel is redelijk aan kant Muzz en de taart laten we achterwegen whahahaha
    Ik ben oooo zo blij dat ik nog steeds van het roken af ben zeker nu met die longen van Piet !!
    De cardioloog zei ook dat hij rokerige ruimtes moet vermijden dus toen ik mijn stoppen met roken verhaal vertelde viel ze bijna van haar stoel en zei het is maar goed dat ik dat niet geweten heb want dan had ik vijf jaar geleden al verboden dat er in zijn nabijheid gerookt word ……………
    Ik heb maar wijselijk niet verteld dat Piet sinds het ziek zijn van Yari heel soms ook een shaggi rookte.
    Maar goed Lou gaat het bed in want al met al kon het nog wel eens een druk dagje worden morgen

    Like

  3. Geweldig Lou
    Piet weer naar huis
    Enne je laat hem niet op het balkon staan als er rokerig bezoek komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Like

  4. Stukje humor aan het eind. Piet op het balkon???? Stikkers op je voordeur met een sigaret en daardoor een verbodsbord, lijkt me veel beter.
    Maar wat een geweldig bericht! Piet mag naar huis. Gefeliciteerd. Geniet en revalideer samen verder. De vlag hangt toch wel uit, he?
    Trouwens goed dat je het nog steeds volhoudt, dat niet roken bedoel ik.
    Goh, ik ben helemaal blij voor jullie.

    Like

Reacties

