Geen pijl op te trekken …. maar toch !!

 photo IMG_6686.jpg
.
Zo staat ie te klussen.
En zo is hij uit de running !
Dat is nu al jaren en jaren zo en wennen doet het nooit..
Toen Piet dat grote infarct kreeg zei hij..
Weet je wat ik zo erg vind…
Ik zal Michel niet op zien groeien..
Niet op zn trouwdag zijn…
Beide heeft hij gezien en meegemaakt
Wij dachten …zou hij het redden om samen 25 jaar getrouwd te zijn ??
Maar dit jaar dus al 44 jaar getrouwd
En zo kan ik het lijstje nog wel even aanvullen !!!

De artsen dachten dat hij de 40 niet zou halen…

Maar vandaag is de dag der dagen !!

Onvoorstelbaar maar waar !!
Iets waar we echt nooit voor mogelijk hebben gehouden !!!
Piet is vandaag 65 jaar geworden !!
.
 photo IMG_7565_zps26eda6ec.jpg
.
Hij blijft om op te vreten !!

4 thoughts on “Geen pijl op te trekken …. maar toch !!

  1. De hele week heb ik jullie willen feliciteren met het behalen van de “AOW-gerechtigde” leeftijd. Kwam steeds wat tussen, maar dan hier alsnog mijn hartelijke gelukwensen. Zo bijzonder dat hij dit gehaald heeft, en dat jullie, hoop ik, nog een aantal (veel) jaren samen verder mogen.\
    Een stukje van die taart had ik wel eens willen proeven. Mmmm, hoe zou Piet eigenlijk smaken?

    Like

Reacties

