We hebben het heerlijk gehad..

 photo IMG_9039_zpsab49edf2.jpg
.
Anduze …het blijft een mooie dorpje.
.
 photo IMG_9045_zps0f92c396.jpg
.
Zondag nog even naar de markt.
.
 photo IMG_9062_zps67664a22.jpg
.
En wat zijn we weer op mooie plekjes geweest.
.
 photo IMG_9113_zps6c0fd42b.jpg
.
De Gardon , waar we hem ook zien..
.
 photo IMG_9135_zps0104fdfe.jpg
.
Het is een mooie schone rivier ..
.
 photo IMG_9137_zpsf569eec1.jpg
.
die door een geweldig mooi gebied stroomt
.

 photo IMG_9181_zpsa627c416.jpg
.
En dan ineens is het gewoon voorbij de vakantie ..
.
 photo 09E80331-5E88-438B-8B5D-8774F7C33F7A_zpsn39qcesj.jpg
.
We hopen dat we NOG een keer bij elkaar kunnen zijn.
Dat Danye en Pieter dan een stuk gezonder zijn dan ze op dit moment zijn ..
Danye ..Bon Courage !!
.
.
Het ziet er naar uit….dat de ICD zn werk doet..
Vandaag voelt Piet zich beter .
Heeft minder pijn aan de wond …dus we gaan de goede kant op !!
Ik ben vanmiddag zelfs boodschappen wezen doen…heeel snel dat dan weer wel ..
Want ik vind het nog ff eng om hem alleen te laten ..
Maar ja… de koffie was op dus dan moet je wel he

2 thoughts on “We hebben het heerlijk gehad..

  1. Ik hoop, dat Piet echt opknapt van zijn “kassie”. En zo kom je na 27? jaar steeds weer nieuwe technieken tegen, waardoor jullie weer een poos verder kunnen. Houen zo!

    Ik ga “volgt” wegklikken en dan over 2 dagen bijvoorbeeld weer aanzetten. Ben benieuwd of dat werkt.
    Groetjes, Corry

    Like

  2. Het gekke is Corry dat deze hartritme stoornis bij het hartinfact hoort wat hij ruim 28 jaar geleden heeft gehad..
    Het had eerder kunnen gebeuren , dus eigenlijk…heeft ie gewoon al die jaren mazzel gehad !
    Mn weblog , ik doe daar niet zoveel meer mee en gebruik het als een soort dagboek waarin ik dingen kan terugvinden.
    De logjes die ik maak , link ik door naar Facebook !

    Like

Reacties

