Het kon niet op !!

Piet was na een dag rusten klaar om weer het duin in te gaan…

 photo IMG_1099_zpsbc4f5683.jpg
.
Ik had beter moeten weten..
Maar we kwamen de paarden weer tegen !!
.
 photo IMG_1142_zps36512072.jpg
.
Het laagje ijs word stuk getrapt en dan kan er gedronken worden
.
 photo IMG_1145_zpsc3dc1ab6.jpg
.
Het is in ieder geval een verfrissende slok !
.
 photo IMG_1179_zps62850e04.jpg
.
Bij de picknick bank kregen we geen kans om onze krentenbollen op te eten
.
 photo IMG_1174_zps44f8db34.jpg
.
Ze schooien als gekken !!
.
 photo IMG_1190_zpse80b23cc.jpg
.
Dit paard zijn we eigenlijk alle jaren tegen gekomen..
Heel herkenbaar met die witte vlek op de kop .
.
 photo IMG_1198_zpsd343140d.jpg
.
Ik stond op het pad ..oog in oog met deze..
Ze vrat iets van het pad….ik riep nog …niet doen !!
.
 photo IMG_1200_zpsc64c1812.jpg
.
Duidelijk dat ze het probeerde uit te spugen …
.
 photo IMG_1210_zps07cd0af5.jpg
.
Bij de picknick tafel was het weer flikflooi tijd !!
.
 photo IMG_1215_zpsbcd68d93.jpg
.
Ik blijf het mooi vinden zoals ze naar Piet toe komen .
.
 photo IMG_1217_zps1b135786.jpg
.
Ja toe maar…het is goed !!
.
 photo IMG_1249_zpsa5bc65c3.jpg
.
Ver weg…achter een hoop bosjes zag ik een paar hertjes .
Tijd geleden dat we die gezien hebben ..
.
 photo IMG_1270_zpsea7b29fc.jpg.

Op het veld voorbij de tankval …zagen we behoorlijk wat roodborstjes scharrelen..
Iedere keer als ik NET de camera had…waren ze weer ergens anders…
Maar ….ik zag er 1 stilzitten !!
En het lukte me om daar een foto van te maken……
TOT ik op mn schermpje keek en zag dat ik al die moeite had gedaan..
Om …..
Een drol van een hooglander op de foto te zetten.
Mazzel dat er bij de volkstuintjes 1 in een boom zat !!

We hebben bijna vier uur in het duin rond gelopen.
Ruim zes kilometer gelopen.
Tuurlijk was het heerlijk op de bankjes , uit de wind, in de zon.
Toen ik terug wilde…wilde Piet nog een pad op…het ging toch prima !!
Maar ik had beter moeten weten !!
Piet heeft teveel gelopen …stront eigenwijs die man !!
Toen we thuis waren…is hij op de bank gedoken met een slaapzak..
Ik weet bijna zeker dat we morgen weer een verplichte rustdag hebben.
Als dat geflikflooi met die paarden gaat hem niet in zn koude kleren zitten !

4 thoughts on “Het kon niet op !!

Reacties

