Aan De Wandel

Met andere woorden..
We zijn naar het AWD geweest.
.

Β  photo IMG_3075_zpsa18b96de.jpg
.
Nee niet tot aan de vossen..
.
 photo IMG_3086_zpsf9c471d2.jpg
.
Maar gestopt bij de zwanen..
Waar ik vanuit de verte een enorm geweld zag..
Beide zwanen scheerden over het water..
Een ging er vandoor .
En de ander bleef met opgestoken veren rondzwemmen..
.
 photo IMG_3097_zps1bb75146.jpg
.
Herten….tsja… ik krijg er na al die jaren nog steeds geen genoeg van.
.
 photo IMG_3108_zpsa448c02a.jpg
.
We zagen een groepje van vier..
.
 photo IMG_3111_zps6c723ecc.jpg
.
De een na de ander sprong over het betonnen kanaaltje heen.
.
 photo IMG_3114_zps2899b11a.jpg
.
Het ging iedere keer goed…
.
 photo IMG_3117_zps17dabd86.jpg
.
Maar de laatste…de kleinste…die haalde de sprong net niet !!
Net zoals Piet het net nog niet red om te doen wat HIJ wil ..
.
 photo IMG_3133_zps82dcc9d9.jpg
.
Op het Vinkenveld hebben we het daarom nog even over Piet en zn grens gehad..
Ik merk aan kleine dingen dat hij er te vaak net overheen gaat..
En dat een wandeling die net ff te ver is…afgestraft word.
Het zijn in de duinen is belangrijker dan de afstand die hij loopt.
Zeg zelf dit uitzicht is toch vele malen mooier dan een bos geraniums !!
.
 photo IMG_3147_zps524f185d.jpg
.
Regelmatig een stuk lopen van enkele kilometers is beter
dan twee keer een grote wandeling van rond de 7 kilometer en dan afgerekend worden.
Want dan werkt het niet goed..
Ook al wisselen we een doe dag af met een rustdag
.
 photo IMG_3175_zpsd4a5047c.jpg
.
Hij zegt…..dat ik gelijk heb…..
.
 photo IMG_3174_zps6fd0b1c8.jpg
.
Zegt ie….Nu nog uitvoeren pffff.

6 thoughts on “Aan De Wandel

  1. πŸ˜„πŸ˜œ ja Piet is ons er eentjeπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
    Het is een eigenwijs mannetje maar die eigengereid-heid heeft hem ook wel ergens gebracht.
    Ik was vandaag weer op de been na een dag in bed dus ik heb uren en uren op 1 plek in het veen gezeten. Ik was allang blij dat ik zo ver kon komen.
    Nu Piet nogπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

    Like

  2. Ria, ik denk als leek….dat Piet het zover heeft gebracht door een stuk wilskracht, door jouw vertrouwen en scepsis en gezamenlijk blijven streven naar al wat misschien mogelijk is.
    kortom…de perfecte combinatie van willen, kunnen en zien !!! Gewoon doorgaan, Ria en Piet en intussen genieten van al wat je gegund is πŸ™‚ wat ik al zei…als complete leek !!! Dus …ik weet het ook niet… maar jullie bewijzen keer op keer ….volg je hart en het komt goed !!!

    Like

  3. Mijn hart zegt nu…..niet TE veel willen, hij wil TE ver en TE veel.
    Het verradelijke op dit moment is dat hij zich redelijk goed voelt tijdens het wandelen en daardoor dus net even TE ver gaat…
    Eigenlijk komt het erop neer dat we weer de juiste balans aan het zoeken zijn..
    Hij heeft bewezen dat hij bijna acht kilometer kan wandelen…..24 kilometer in 1 week
    en dat is fijn…dat is geweldig….maar als die dagen dan gevolg worden door 4 dagen die niet goed zijn..is het ineens niet meer zo geweldig.
    Als het goed weer is…gaan we de hort op , maar dan pakweg vier kilometer ..
    Lopen we wel een kilometer of 7 …dan een extra rustdag !
    Eerst stabiel blijven en dan uitbouwen.
    We lopen door prachtige natuurgebieden waar heel veel te zien is, dus een uurtje zomaar ergens zitten is geen straf πŸ˜‰

    Like

  4. Klopt Bas, thuis zitten is ook zeer zeker geen optie..
    Daarom ook dat hij wat rustiger moet opbouwen, ander zit de kans erin dat hij weer een terugval krijgt en daar moeten we niet aan denken pffff

    Like

Reacties

