Hart verknettering …

De aanleiding voor dat gesprek van gisteren
Was het volgende….
We zitten op het Vinkenveld van het uitzicht te genieten …
We hadden de kleine vouwkrukjes mee

.
image
.
Vraagt Piet, Wil je een appel ??
Nou zei ik…daar heb ik wel trek ik ..
.

image
.
Piet pakt een appel…een mesje en gaat zitten schillen..
En ineens hoor ik wat raars…
ik kijk opzij….
En zie Piet….opzij zakken….
hij viel om !!

image

.

Het hart vloog in mn keel en ik piep..
Piet wat is er….
Ik zie hem bewegen …
en hij zegt verbaast…..ik viel om..
Meteen een stortvloed van vragen ..
Waarom viel je om ?
Werd je niet goed ?
Wat voelde je ??
kreeg je een stroomklap ??
Welnee zegt hij…..
De poot van het krukje zakte ineens in het zand….

5 thoughts on “Hart verknettering …

  1. Het gekke was dat ik ineens een piepstemmetje had 😂😂😂…
    Tot ik zag dat hij toch nog bewoog pffffff
    Echt….ik ken Piet vanaf mn vijftiende ….maar wennen doet ie nooit !!!

    Like

Reacties

