Even naar de zijtuin

.
Het weer in de Velserbroek….
Gisteravond nog gekeken …het zou bewolkt worden.
Waren wij even blij dat ze er weer eens naast zaten.
.
 photo IMG_4415_zpszhuiutoc.jpg
.
Wij besloten om een rondje Spaarnwoude te fietsen..
Uiteindelijk onze zijtuin ..dus daar moet je van genieten

.
 photo IMG_4412_zpsaf2jfoi1.jpg
.
Een kikker….thuis zag ik dat er maar liefst drie opstonden ..
.
 photo IMG_4417_zpsvajvsqef.jpg
.
Langs de klimwanden ..
En nu komt het…
Ik hoop dat jullie waarderen…..
Dat ik onderstaande vlinder…beslopen heb….
En dat ik heeeeeeel blij was dat ie bleef zitten….
.
 photo IMG_4419_zps8o3io9tn.jpg
.
Tsjaaa……pffffff
Zie je toch op het scherm dat het heeeeeeel iets anders was..
.
 photo IMG_4426_zps8q7uekbk.jpg
.
Hier op het bankje nog even wat koffie gedeeld…
En wat skate adviezen gegeven…in woord laat dat duidelijk zijn,
Mn hart ging toch weer even open en dicht..
Gelukkig heb ik alles verkocht anders weet ik het nog zo net niet .
.
 photo IMG_4429_zpsah9sukny.jpg
.
En dan komen we langs een weiland waar een ons bekende meid…
Een kalfje heeft gekregen..
Beestje kon  nog niet op goed op de pootjes blijven staan.
Toch maar  even naar Boer Cor gebeld..
Hij wist het al, het kalfje was een uurtje oud..

 photo IMG_4433_zpsvsbj4l5i.jpg
.
Och en wij stonden weer eens te smelten..
.
 photo IMG_4438_zps0x2qrp8u.jpg
.
Zorgzaam werd het kalf verzorgd
.
 photo IMG_4447_zpsd1jnuwar.jpg
.
Maar ja….als je dan ziet dat  de moeder er even lekker naast wil gaan liggen..
Hou je toch je hart ff vast..
.
 photo IMG_4458_zpsykmam66m.jpg
.
 photo IMG_4464_zpsr5nhovs1.jpg
.
Mens waar maak jij je zorgen om !!
.
 photo IMG_4468_zpseoqg7mtj.jpg
.
Wat een mooi beestje ….dat pinksterkalf !!!

7 thoughts on “Even naar de zijtuin

  1. Jullie zijn echt verwend vandaag, zeg. Prachtige kikkers, buitengewoon bijzondere vlinders (leuk is dat he ? Ik zie het helemaal voor me….zo herkenbaar 🙂 ) en als slagroom op de pudding dat wiebelige kalfje. En dan zou je graag even met de vliegenmepper in de weer gaan, zo zielig al die vliegen op dat kleine koppie

    Like

Reacties

