Soms smelt je gewoon..

En dat gebeurde vandaag..
We besloten om samen met de buurtjes naar het AWD te gaan.
We wilden naar de vosjes..
Maar besloten wel om via het bos te gaan..
.
 photo IMG_5170_zps9qgmzyvh.jpg
.
Machtig mooi om de herten weer zo dichtbij te kunnen benaderen.
.
 photo IMG_5175_zps1xj8gbks.jpg
.
Maar dan ineens …Ria …kijk daar …oortjes ..
.
 photo IMG_5183_zpswmzinmro.jpg
.
O jee …o o o ….een superklein hertje ligt verscholen bij een boom..
.
 photo IMG_5184_zps1rvmemba.jpg
.
Ik sluip om de boom heen en verstop me achter een andere boom..
.
 photo IMG_5188_zpsprk4bp3p.jpg
.
En….. ik voel het !!
 photo IMG_5192_zpslrvwnkbz.jpg
.
Ik smelt !!!!!!
 photo IMG_5193_zpslt7tqx8z.jpg
.
Wat mooi …
.
 photo IMG_5196_zpsommhcflu.jpg
.
Wat lief…
.
 photo IMG_5202_zps57uq37zf.jpg
.
Zo zoet…
.
 photo IMG_5207_zpshdyzlcjl.jpg
.
Mijn dag kan niet meer stuk..
.
 photo IMG_5261_zpsqgnvhnjd.jpg
.
Ja leuk…. een zwaan op de kant..
.
 photo IMG_5297_zpsyrbqzz52.jpg
.
Machtig hoor een zwaan met de wind in zn veren.
.
 photo IMG_5275_zps5djm9tfu.jpg
.
Geen vos hebben we gezien..
.
 photo IMG_5278_zpsgoqoosuh.jpg
.
Geen ijsvogel te bekennen…
.
 photo IMG_5213_zpsxusprs53.jpg
.
Het kan ons niet schelen….wij hadden de dag van ons leven..
Een jong …heeeeel jong hertje !!
Dat zie je toch echt niet zo vaak

10 thoughts on “Soms smelt je gewoon..

  1. Hallo Ria, wow, hier smelt ik natuurlijk ook van en wat een schitterende foto’s heb je ervan gemaakt en haarscherp. dat is mij niet gelukt.
    Het lijkt alsof je heel dichtbij was en wat zal dat mooie natuur ‘cadeautje’ voor jullie genieten zijn geweest.
    Geweldig.

    Groetjes.

    Like

    • Hans ik was er echt dichtbij… ik weet dat de moeder niet ver is en dat ze terug komt om het beestje te voeden.. Hoog op drie meter afstand.
      Het was zooooooooo klein !!
      Doordat het clubje waar we mee waren aan de andere kant bleven staan had Bambi mij totaal niet in de gaten …toen zij me zag…ben ik voorzichtig weg gegaan

      Like

  2. Ook mijn dag kan niet meer stuk…Hemeltjelief, wat is DIT mooi !!!!! Die foto’s waarop je hem in zijn geheel tussen die boomstammen ziet liggen…….ja…smalt.smelt.smelt 🙂 Sjonge, ik heb er geen woorden voor. En idd…die oortjes en dan dat koppie….pfffffff ook die zwaan met de wind in de veren is natuurlijk ook helemaal fantastisch, evenals die andere. TOPLOG Ria

    Like

Reacties

