Even testen

Even testen zei ik tegen Piet…
En zette de Powershot SX50 HS op Marktplaats…
Nou om een lang verhaal kort te maken..
Zeer goed verkocht en meteen gisteren de opvolger gekocht.
De Powershot SX60 HS.
De koper was amper de deur uit of wij zaten al in de auto …
En vandaag het duin  in !!
.
 photo IMG_0002_zpspov83pns.jpg
.
Het is toch weer even wennen..
.
 photo IMG_0053_zps86h1ouvk.jpg
.
Hoog in de boom zit een nest met haviken..
.
 photo IMG_0011_zpsugxdppvj.jpg
.
En ja hoor de camera doet wat ie hoort te doen..
.
 photo IMG_0019_zpstenrahvs.jpg
.
65 keer zoom en je ziet dat het beest net gegeten heeft !
.
 photo IMG_0027_zpsndqxvv6q.jpg
.
Ik moet zeggen het valt me niks tegen !!
.
 photo IMG_0029_zpsca1ikhn2.jpg
.
Dit vogeltje was schijnbaar niet lekker genoeg…lag onder de boom !
.
 photo IMG_0059_zpsakivx5zt.jpg
.
En terwijl ik daar stond werd er nog iets het nest uitgesmeten…
Ik heb gewoon gemaakt dat ik weg kwam..
.
 photo IMG_0070_zps7tgisdpy.jpg
.
Ergens in de afgelopen periode is de bank vernield…
De bank ligt wat afgelegen..
En als goed voormalig padvinder….
Hebben we de draadjes aan de bomen verwijderd !!
Zoooo en nu maar hopen dat ze de bank niet meer kunnen vinden 😉

 photo IMG_0062_zpscggu62s7.jpg
.
Het plan was om door te rijden naar het havengebied…
.
 photo IMG_0074_zps0cdh8kz4.jpg
.
Maar de telefoon ging….we waren even nodig..
We zijn later even naar Spaarnwoude gegaan..
Daarover later meer

15 thoughts on “Even testen

  1. Wat een prachtige foto’s Ria, de camera werkt zo te zien dus uit de kunst.
    Dat belooft wat voor jou toekomstige opnames, geweldig.
    Ik was vanmiddag nog bij het nest maar heb helaas niets gezien, het leek totaal verlaten.
    Het andere nest lijkt jongen te hebben want ik heb ze gehoord.
    Dus misschien kunnen we daar nog wat andere mooie opnames maken.

    Like

    • Wat raar Hans want toen wij er waren zat er een jong op de rand van het nest.
      Maar misschien had ie de buik vol…en lag hij even te slapen.
      Het andere nest heb ik nog niet gezien, de laatste twee keer zijn we alleen tot het haviknest geweest

      Like

  2. Pingback: Spaarnwoude |

Reacties

