Zo raar !!

Gisteravond zijn we even op de fiets naar het duin gegaan..
.
 photo IMG_0019_zpsjfunezba.jpg

.
Via het kanaal waar de sportvissers druk waren met hun hengels
.
 photo IMG_0020_zpslyvtueke.jpg
.
Streken we neer op een bank in de zon..
.
 photo IMG_0027_zps6qgan7gb.jpg
.
Verheugd zag ik wat beestjes op de bloemen zitten..
.
 photo IMG_0049_zpsilgqghmr.jpg
.
Ook thuis in de voortuin..
.
 photo IMG_0001_zpsch5nfx9a.jpg
.
Ik was er blij mee en deed de pc aan…
Blijkbaar….had ik geheel en al per ongeluk …iets geïnstalleerd wat zeer zeker niet de bedoeling was…
Zo raar !!
Ineens…..kreeg ik een bericht van de Mac…die ik rustig onder de noemer oneerbaar voorstel zet..
Een beetje grof ook nog…
Dus de Mac uit !!
Vandaag weer de duinen in, laat in de middag..
.
 photo IMG_0053_zpsk95lfzll.jpg
.
De Hooglanders bij de tankval…ik ben er een beetje voorzichtig mee ..
.
 photo IMG_0012_zpsfn5ups7u.jpg
.
Rupsjes doen niet zoveel…
.
 photo IMG_0070_zpsxkvzrwd8.jpg
.
Ik draai me om en zie een mannelijke zandhagedis zitten..
.
 photo IMG_0095_zpsce0lhvid.jpg
.
I
nmiddels was het al dik over zessen..
Het bankje bij de tankval stond al in de schaduw !!
Snel naar huis….

Terwijl Piet aan het koken ging…ging ik met Mac aan de gang..
Oneerbare voorstellen issie nou helemaal gek geworden !!
Daarnaast kon ik geen blog meer maken ….
Want Mac ging ver om het mn strot door de duwen..
Het bleek een extension te zijn in de browser….
Mac is weer een nette pc !!

Toch een hoop geleerd van dat kind van me…
Ma…probeer het….lukt het niet…doe het weer….en weer…
En kom je er dan nog niet uit….dan app je me maar..
Dat was anno 2000 en echt …. ik heb er van geleerd !!
Vijftien jaar later draai ik m’n hand er niet meer voor om !!
Kijk….als het me niet gelukt was…dan HAD ik een app kunnen sturen..

Maar nu moest ik even twee blogjes in 1 maken !

9 thoughts on “Zo raar !!

    • Nou kijk Dien…dat komt zo..het is wat wij noemen een koekkie van eigen deeg..
      Hij was ean jaar of drie…vier….en ik vond dat hij wel kon leren zn eigen veters te strikken.
      Dus ik deed het voor….en nog een keer en zei..zo moet je het doen…lukt het niet…dan doe je het nog een keer..en nog een keer en als het je echt niet lukt…dan doe ik het nog een keer voor….

      Like

  1. nja…dat snap ik nou weer niet. ik was er vast van overtuigd, dat ik al gereageerd had, checkte alleen even …maar goed ook dus. Al met al weer met een mooie vangst aan foto’s thuis gekomen, Ria, waarbij die 2 hengeltjes favoriet zijn dit keer

    Like

Reacties

