25.05 kilometer

Vanavond na het eten besloten we toch even weg te gaan..
We hoopten dat de wind wat zou afnemen
.
 photo IMG_0045_zpsaobjxxe4.jpg.
Even langs Oud Velsen..
Normaal altijd leuk om wat foto’s te maken ..
.
 photo IMG_0058_zps3fb0p6c5.jpg
.
Maar helaas… ik had ergens iets verkeerd staan in de camera … dat zag ik pas toen we bij de pier waren
.
 photo IMG_0063_zps56ndtauq.jpg
.
Dus de meeste foto’s zijn in de prullenbak beland..
,
 photo IMG_0073_zpsdjmxawf3.jpg
.
Ook de foto’s van het havengebied… prullenbak !
.
 photo IMG_0076_zpsio4xessz.jpg
.
De netten hingen voluit aan de boot..
Altijd mooi om te zien.
Al die drijvers en netten
.
 photo IMG_0082_zps25crqscd.jpg
.
Gelukkig kwam ik er bij de pier achter wat er fout stond en heb mn camera goed gezet..
.
 photo IMG_0142_zps4eukrpvh.jpg
.
D
e wind was niet gaan liggen zoals we gehoopt hadden .
. photo IMG_0149_zpswek4bifh.jpg
.
Dan maar even bij het havenhoofd in de luwte gaan staan
.
 photo IMG_0226_zpsnyahfmkg.jpg
.
Op zee zag ik twee zeilboten die ik mooi vond
.
 photo IMG_0258_zps3bdxoavq.jpg

 En we hoorden dat er een groot cruiseschip door de sluis kwam

 photo IMG_0292_zpsdxudk5mu.jpg
.
De Costa Fortuna
.
 photo IMG_0299 - Version 2_zpso9mhn7xx.jpg
.
Dus ja dan wacht je even tot die het zeegat uit gaat
.
 photo IMG_0241_zpsj3fql5c2.jpg

.
En dan is het toch echt tijd om richting huis te gaan..
En ook al gaan we met een redelijke snelheid.. we redden het niet meer om met goed licht door het duin
terug naar huis te rijden…nee …we gaan door het bos achter Waterland..
Zoo dat was best donker ..
Toen we thuis waren had ik echt een uur nodig om weer warm te worden..
Ja ik weet het..het schijnt in grote delen van Nederland warm te zijn
Hier aan de kust gooit de wind toch wat roet in de zomer..

6 thoughts on “25.05 kilometer

  1. Toch nog een aantal mooie foto’s over, die wel goed zijn, gelukkig. Wat een ellende he ? Als je dat ergens halverwege ontdekt. Gelukkig dat je ontdekte wat er niet goed stond. Foto 3 t/m 6 zijn voor mij de toppers. Jammer, dat het altijd zo waait en daardoor als de zon weg is ook ineens een stuk kouder is, mja…elk voordeel hebt 🙂 z’n nadeel, zei ene Johan 🙂

    Like

  2. Ondanks alle ongemakken en perikelen met de camera was het toch een mooi ritje.
    Hier is het vandaag een stukkie frisser , gelukkig, we hebben een prachtige fietstocht gemaakt.

    Staartje ik verbaas me ook altijd over dat enorme verschil .

    Like

  3. Staart zit in Frankrijk Eefje…en dat is op dit moment….heet…zeer heet.

    Hier aan de kust is de temperatuur wel lekker maar de wind..die is best heftig iedere keer.
    En dan is het verschil met het binnenland soms heel groot.

    Like

Reacties

