Buienradar..

Het zou droog blijven..
.
 photo IMG_0007_zpskahngewd.jpg
.
Piet en ik wilden toch even het duin in om te kijken hoe erg het echt was..
.
 photo IMG_0009_zpsrdtcwidc.jpg
.

Veel was er gevallen…maar er staat gelukkig meer dan genoeg..
.
 photo IMG_0022_zps1wujydb7.jpg
.
Bij het bankje was weinig kapot..
.
 photo IMG_0023_zpsqodisuqx.jpg
.
En ik dacht nog….
Fijn voor dat vogeltje..
Die kan er zo bij..
Hoeft niet in de takken te vliegen..
TOT…ik ineens dacht….
Toch niet de boom van de zandhagedis he..
.
 photo IMG_0025_zpsvo99jhq2.jpg
.
Snel er omheen gelopen..
.
 photo IMG_0028_zps0zx8hbun.jpg
.
Ja…… het is hem….
Nu maar hopen dat die beestjes niet voorgoed op de vlucht zijn geslagen
.
 photo IMG_0032_zpssgt7xp2f.jpg
.
Voorbij de tankval lag ook het een en ander om..
Maar het begon serieus te regenen.
..
 photo IMG_0037_zpss0898rgz.jpg

.
Bij de volkstuinen lag een eenzame hooglander….die een stukje van zn hoorn mist..
We hadden nog een stukje bos willen lopen , maar tja…regen….ik hou d’r niet van…

7 thoughts on “Buienradar..

  1. Ik hou er ook niet van om in regen te lopen of fietsen, maar je hebt toch nog even wat vast kunnen leggen. Ik vind die hooglander achter die gele bloemetjes wel weer heel mooi en dat vogeltje…da’s geen buitengewoon mussie…een steltlopertje of zo ?

    Like

  2. Dat is hem inderdaad Ria maar ik denk dat als ze alleen dat gebroken stuk verwijderen en de rest laten staan de ‘bewoners’ er nog wel zullen blijven.
    Laten we dat in ieder geval maar hopen.
    Het is anders wel indrukwekkend als je zo’n prachtige boom nu zo beschadigd ziet.

    Like

Reacties

