Tussendoortje…..

 Sail 2015 komt er aan…
Ik kan me nu al verheugen op de Pré Sail…de Sail Parade door het kanaal..
Maar…..wat ik zeker zo mooi vind…eigenlijk nog mooier..
Is de Sail Out parade die dit jaar op zondag zal plaatsvinden.
En nu maar hopen dat het weer een beetje beter is dan in 2010..
.
 photo IMG_1412_zpsbysl5moq.jpg
.
Het was grauw..

.
 photo IMG_1417_zpsdejwlcsz.jpg
.
Het regende…
.
 photo IMG_1546_zpszp6xa7zi.jpg
.
Er stond een bult wind
.
 photo IMG_1574_zpsciu5r7hw.jpg
.
Maar als er dan een boot even terug komt varen …zich nog even laat zien..
.
 photo IMG_1587_zpss483lg8j.jpg
.
Dan nemen we dat allemaal voor lief !!
Sail 2010…..wandeling door het havengebied
Sail 2010 …. incompleet blogje terug gevonden

5 thoughts on “Tussendoortje…..

  1. Nou…ik heb ze niet allemaal meegemaakt Staartje..
    Als ik terug kijk.
    1985 . pieter en Michel, ik moest werken
    1990 met Oom Wolter..
    2000 met Pieter en Oom Wolter.
    2005 met Pieter ,OomWolter, Maria, Marco ,Eveline en Ton, Astrid en kleinkinderen.
    2010 met Pieter,Eveline en Ton..
    En in de planning 2015 met Pieter, Eveline en Ton

    Like

Reacties

