Mapje Pre Sail

.
Hier ben ik een enorme voorstander van…..
Ook de begeleiding met en van kinderen mogen ze van mij ….vaak ….meeverkopen
 photo IMG_0004_zpsixxckj4z.jpg
.
Kaptein Kees was er ook weer ..
.
 photo IMG_0051_zps6rqhur73.jpg
.
De visjes hingen weer te roken
.
 photo IMG_0003_zpslrglwu1l.jpg
.
De onderzeeboot De Bruinvis …samen met de sleepboot de Pollux tegen de ertsbergen van Tata
.
 photo IMG_0039_zpswnvvxqrq.jpg
.
Even dacht ik hier met een van de 3 J’s te maken te hebben maar gelukkig niet..
Net was ik daarvan bekomen toen mijn oog viel op zn buurman..
.
 photo IMG_0066_zpsweahxka3.jpg
.
Wat had die nou in zn baard ???

.
 photo IMG_0067_zpsjg6hu1ky.jpg
.
Nou …oke waarom niet
.
 photo IMG_0075_zpskvwnh8th.jpg
.
Diep onder de indruk van alles wat er voorbij trok en te zien was..
.
 photo IMG_0054_zpsb7prywnu.jpg
.
Je komt dus echt ogen en oren te kort..
.
 photo IMG_0089_zpsj00vw9bs.jpg
.
Koper poetsen..
.
 photo IMG_0090_zps1pmfjket.jpg
.
Tot het tegen je aan glimt !!
.
 photo IMG_0091_zpsksxjqo3o.jpg
.
Volgens mij ligt deze boot wel goed vast
.
 photo IMG_0093_zpsmvyyrcn0.jpg
.
De Tres Hombres…. Blijft mooi !!
.
 photo IMG_0115_zps83zf8evf.jpg
.
Als tegen stelling in de andere haven…de grote visboten ..
Halve fabrieken zijn het..
.
 photo IMG_0120_zps7vfpovuh.jpg
.
Aanmeren maar..
.
 photo IMG_0130_zpsslo9vg6x.jpg
.
Mooie zooi…ik hou er van
.
 photo IMG_0124_zpssojqvxpl.jpg
.
Ik zou hier niet graag de touwtjes in handen hebben…
.
 photo IMG_0144_zpswjymujyh.jpg
.
Het zou een puinhoop worden
.
 photo IMG_0147_zpsklh4vqeq.jpg
.
Nou genoeg weer voor nu..
.
 photo IMG_0167_zpsvagbbtaf.jpg
.
D
e Krutzenstern..
Zo dit was een greep uit mn mapje Pre Sail..

4 thoughts on “Mapje Pre Sail

  1. ik ook Margriet en echt als ik ze zondag zie vertrekken geniet ik er echt weer van….
    Maar er is zoveel…
    En weet je, niet alleen de schepen zijn leuk enz , het mensen kijken , en samenzijn met vrienden aan de waterkant ….en ja…dan leg ik de camera wel eens even aan de kant 😜

    Like

Reacties

