Na zomeren

Dit schijnt een zeldzame te zijn..
Degene die me erop wees..had dit gehoord van de boswachter.
Helaas..naam vergeten.
.
 photo IMG_1177_zpsc74ahlpo.jpg
.
Maakt niet uit.
Het is een mooie
.
 photo IMG_1178_zpsuqmjfcsv.jpg
.
Iets verderop stuitten we op een grote kudde Konikpaarden.
Terwijl we er stonden te kijken , kwamen er nog een zooitje aan..
Als je dan zo dichtbij staat…blijft het toch uitkijken als er ineens..onrust uitbreekt.
.
 photo IMG_1188_zps5oslpoya.jpg
.
Wij gingen richting Vogelmeer.
Ook daar was het zoals altijd weer prachtig mooi.

 photo IMG_1221_zps0xzwfhbq.jpg
.
Mooi de Hooglanders die staan te badderen ..
.
 photo IMG_1192_zpspzxocfug.jpg
.
Ook deze Hooglander loopt al aardig wat jaartjes rond !
Ooit in ons eerste wandeljaar heb ik nog een prijsje met een foto van haar gewonnen.
Een winterfoto…sneeuw op de neus …in de IJmuider Courant.
Na die tijd eigenlijk nooit meer ergens iets ergens heen gestuurd..
.
 photo IMG_1196_zps2zeyhxyu.jpg
.
Bij het pad naar de vogelhut lag deze uitgebreid op het gemakje te herkauwen.
.
 photo IMG_1205_zpsqxxe55js.jpg
.
 photo IMG_1208_zpsbuikjn2i.jpg
.
Thuis maar even de BBQ aangestoken..
Ergens hebben we het idee dat het de laatste keer van het seizoen is..
.
 photo IMG_1228_zpspgcf7r5s.jpg

Eveline en Ton …. jullie dijen waren overheerlijk …

5 thoughts on “Na zomeren

  1. Wij zijn ooit een keer in de Oostvaardersplassen geweest Morgaine en wij vonden het dus echt tegenvallen.
    De film De nieuwe Wildernis laat het allemaal prachtig zien…Maar ik heb de indruk dat je de meeste dieren op grote verte ziet

    Like

  2. Ik stond denk ik op een afstand van een meter of vijf bij de vandaan.
    Dus ja als er dan wat onrust onstaat dan ben ik eigenlijk al weg, ze zullen me niet omver lopen…denk ik…..maar ik ga dat niet uitproberen 😛

    Like

Reacties

