Anduze

.
Na een lange ….lange dag in Lille… kwamen we op onze plek van bestemming aan

ANDUZE… bij Marc en Danye..

 photo IMG_1460_zpstkalkrjc.jpg
.
Heerlijk ontbijten en op pad..
.
 photo IMG_1463_zpsbsr1d0lu.jpg
.
Hagedisjes ..ook hier ..geen idee hoe ze heten ..
.
 photo IMG_1469_zpsusspskpw.jpg
.
De markt waar werkelijk een hoop ouwe meuk te koop is..
.
 photo IMG_1488_zpspf2vug3b.jpg
.
Het dorp zelf..waar de kleur van de keramiek je tegemoet komt..
Ik hou ervan !!
.
 photo IMG_1489_zps6xeqlckt.jpg
.
Kleurrijke winkeltjes..
.
 photo IMG_1494_zpsxjfyluiz.jpg
.
Fijn om weer terug te zijn..
.
 photo IMG_1496_zpsic4tgzpz.jpg
Of we een Hamburger wilden en wat voor soort ….
Een gewone of een Americain..
Nou ik denk dat meteen aan het formaat dus bestel een Amerikaanse
.

 photo IMG_1505_zpsazwctuy4.jpg
.
Oke….stokbrood en een soort sausje ergens…en paar stukjes vlees en patat….Oke….
.
Maar dan geronk
.
 photo IMG_1511_zpswwtjykha.jpg
.
De ene na de andere komt het plein op ronken…anders kan ik het niet noemen..
.
MAAAAAR….
.
 photo IMG_1512_zpsh83mtk8i.jpg
.
Als dan de helm af gaat…..
Moet ik eerst even lachen natuurlijk ..
En dan een prikje ….het gezicht lijkt op iemand die ik ooit gekend heb..
.
Vervolgens komt er een bak van een motor aan..
.
 photo IMG_1507_zpsrwz28xzh.jpg
.
Wat een bakbeest en wat een details ..
.
 photo IMG_1528_zpsnnwxbvzt.jpg
.
Oke , je moet er van houden ..
.
 photo IMG_1529_zpsuowu1ybw.jpg
.
Deze eigenaar deed dat duidelijk..
.
 photo IMG_1530_zpsp7dq0wff.jpg
.
Echt overal..
.
 photo IMG_1531_zps1mduafau.jpg
.
Zaten zoveel details dat ik ogen tekort kwam..
.
 photo IMG_1532_zpsggsnrw6h.jpg
.
Deze groep had ooit samen de route gereden werd er verteld..
.
 photo IMG_1533_zpsyedcqsg4.jpg
.
Als ik de gemiddelde leeftijd bekijk ..
.
 photo IMG_1535_zpsjgts75eu.jpg
.
Geloof ik het direct..
.
 photo IMG_1539_zpsbegzqjov.jpg
.
Ik zie ze in gedachten met wapperende haren rijden
.
 photo IMG_1520_zpsryqqh2r9.jpg
.
En nu jaren later…jong van hart zullen we maar zeggen..
Samen in Anduze met hun ronkende motoren…
.
 photo IMG_1554_zpsivywfsrz.jpg

.
Gaat wel even duren hoor eer ik alle dagen Anduze e.o hier heb staan
Dus bereid je maar even voor !!

6 thoughts on “Anduze

  1. hahaha ja die broodjes patat, die zag ik ooit voor het eerst in parijs, nee heb mij er niet aan gewaagd, hoe smaakt dat nu!

    En jee, die motor, wat een bak! Daar wil ik weleens op meerijden, jullie hebben het heerlijk gehad in elk geval, dat is het belangrijkste 😀

    X

    Like

Reacties

