Markt

Naar de markt
.
 photo IMG_1771_zpstrgopz8x.jpg
.
Ik zocht gerookte knoflook..
Niet gevonden …jammer ..
.
 photo IMG_1776_zpslae96ndj.jpg
.
Ineens zie ik toch iets leuks !!
Een scharensliep
.
 photo IMG_1778_zpspzesqa0v.jpg
.
Kijk uit zegt Marc….als hij ziet dat je een foto maakt word ie witheet
.
 photo IMG_1781_zpsxgew1hog.jpg
.
Nou daar zit ik niet op te wachten dus snel mn aandacht even ergens anders heen..
.
 photo IMG_2147_zps7ulvm7sk.jpg
.
Ook niet echt goedkoop die perziken ….3,50 voor 1 kilo ?!?!
.
Op de terugweg …kon het niet laten..
Maar omdat ik niet weet of die man die me strak aankijkt bij hem hoort..
Berg ik snel mn camera op..
.
 photo IMG_1786_zpsydpvxg8h.jpg
.
In een straatje een mevrouw die me ook al niet al te vriendelijk aan keek ..
Ja hoor eens , je gaat daar zelf zitten !!
.
 photo IMG_2150_zpstyu7q9hq.jpg
.
Omdat duidelijk is dat Madam nog wel even voort kan op haar buikvet ..loop ik rustig door..
.

 photo IMG_2148_zpsqzcqdexq.jpg
.
Ook hier houden we ons in….
Nee geen worst..
We worden al vetgemest !
.
 photo IMG_2149_zpsplzumj0k.jpg
.
Nog even langs de oude zijde fabriek ..
.
 photo IMG_1791_zpsvkkvixvq.jpg.
Op haar het huis van Marc en Danye….kofie….rust !!
Morgen staat Pont du Gard op het lijstje..

6 thoughts on “Markt

  1. Ik ken het vak scharensliep niet…maar die vent stond me best met die messen te heen en weren…dus ik blijf dan op grote afstand…als hij dan ineens van beroep veranderd en messenwerper word…blijf ik buiten schot.

    Die worsten of soortelijke worsten zijn overheerlijk

    Like

Reacties

