Draadje oppakken

.
Alweer anderhalve week thuis
.
 photo IMG_2602_zps8doausjc.jpg
.
Cosmea nog steeds volop in bloei..
.
 photo IMG_2706_zps26gyrkjn.jpg
.
Vette spinnen in de tuin.
.
 photo IMG_2640_zpsoeqw8s6q.jpg
.
Even naar de tuintjes in het duin…en weer even eigen worden met de Konik..
.
 photo IMG_2684_zpskr1npmml.jpg
.
Ja we hebben je gezien
.
 photo IMG_2734_zpsypxqpvxj.jpg
.
Vandaag donkere luchten..
.
 photo IMG_2739_zpsf6yvbsvi.jpg
.
Snel even naar het kleine strand..
.
 photo IMG_2741_zpspmspjwbs.jpg
.
Tuurlijk geen zeehond…die mazzel hebben we niet
.
 photo IMG_2750_zps1foiyevn.jpg
.
Conclusie…..er is niks veranderd hier..

8 thoughts on “Draadje oppakken

  1. Hallo Ria en Piet, klopt …..er is niks veranderd daar..
    Ik ben vanmiddag ook nog even in het bos geweest maar heb deze keer weinig gezien, ik zag alleen nog een buizerd wegvliegen.
    Ik heb deze keer zelfs niet eens één foto gemaakt.
    Kwam wel de nodige wandelaars en trimmers tegen en dan is de kans dat je herten of reeën ziet al heel klein.
    Je hebt wel weer wat prachtige foto’s gemaakt zie ik Ria en Piet was weer even in contact met een konik bij de tuintjes dus jullie hebben je wel vermaakt denk ik.
    Groetjes.

    Like

    • Jazeker Staart !!er ligt regelmatig een zeehond op het kleine strandje of in de jachthaven….alleen als wij op het kleine strand zijn , zie ik later op Facebook dat hij in de jachthaven gezien is …en omgekeerd !!
      Er zijn er 1 of meer in het kanaal gezien, bij de pont, bij de woonboten in Spaarnwoude, bij de sluis in Spaarndam….
      Nooit gezien..
      TOT wij aan het kanaal zaten tijdens de sail !!!!
      Ineens zegt mn vriendin…kijk….een zeehond !!
      En ja daar stak zn kop boven water !!
      Maar ja…voor ik een foto kon maken dook hij onder en hebben we hem niet meer gezien !!
      Apart of niet dan !!

      Liked by 1 persoon

Reacties

