Niks aan..

.
Een beetje zat word ik wel van dit weer..
.
 photo IMG_2914_zpsizgbulpr.jpg
.
Koud  en nat…geen weer voor ons om buiten te zijn..
Maar zelfs het uitzicht op de Cosmea …gaat vervelen..
.
 photo IMG_2922_zpsbint0ewu.jpg
.
Even een stukje door Spaarnwoude dan maar en even naar de Havens..
.
 photo IMG_2939_zpsqepqaywu.jpg
.
Mazzel !!
.
 photo IMG_2946_zpsmeqnam4m.jpg
.
De Stad Amsterdam ligt er ..
.
 photo IMG_2948_zpsltjy5w6p.jpg
.
Lekker op mn gemakje wat foto’s maken ..
.
 photo IMG_2950_zpsttywg862.jpg
.
Toch best mooi, een grijze lucht..
.
 photo IMG_2952_zpscp8pit6a.jpg
.
Er hangt het een en ander half overboord
.
 photo IMG_2956_zpsgpxngpvh.jpg
.
Blijft toch een enorme schip..
.
 photo IMG_2973_zps9jrfuthm.jpg
.
En ineens…
.
 photo IMG_2976_zpslomoedul.jpg
.
Werk aan de winkel..
.
 photo IMG_2978_zps3baqgwwg.jpg
.
Een scheepsjongen klimt verder omhoog .
.
 photo IMG_2979_zpsli0ao83j.jpg
.
Kijkt eens achterom en jawel hoor…nummer twee spurt ook verder omhoog de touwen in !!
.
 photo IMG_2980_zps4gf5pukw.jpg
.
Geef mijn portie maar aan Fikkie ..
.
 photo IMG_2986_zps2cmvzndq.jpg
.
Ik ben niet in de wieg gelegd voor koorddanseres
.
 photo IMG_2988_zps3ntn9u5n.jpg
.
Noch als paalhanger..
.
 photo IMG_2990_zpswtjc73ia.jpg
.
Doodeng allemaal..
.
 photo IMG_2991_zpsm7frtiqn.jpg
.
Voor er een naar beneden dondert zijn wij weg !!
.
 photo IMG_3001_zps9fpnvmyq.jpg
.
Arme verzopen meeuw…
Ik weet het niet hoor maar volgens mij heeft ie het ook koud
.
 photo IMG_2995_zps8vszsl8i.jpg
.
Wij wel …dus lekker naar huis waar de kachel brand ..

13 thoughts on “Niks aan..

  1. Wat jammer dat het weer niet even leuk meewerkte bij de Stad Amterdam.
    Derhalve vind ik de eerste foto van de cosmea met vazen de mooiste😄😄😄😄.
    Maar ja, dat is de foto,s…het rondje op zich is natuurlijk ook belangrijk.

    Like

    • Mwah….ik twijfelde of ik de Cosmea wel op internet zou zetten ivb met de regenpijp….
      Maar ik vond dat ik dat wel kon doen , zeker met de twee wazige vaasjes ervoor …ik dacht …dat leid vast wel af van die regenpijp..
      Verder is het gewoon donker en grauw weer….niks aan

      Like

    • Bas…..1 haven verderop ligt het vol met zeilschepen, hebben we niet gezien..Ik zag net op Facebook een foto voorbij komen van al die schepen met hun lichten aan….en ik heb toch geen zin om eruit te gaan nu !!!!!

      Like

  2. Pingback: Herfst Sail… |

  3. hahaha nou ja, ligt ie nog hier! Hoe apart, ik wist dat de Santa Maria nog een tijdje zou blijven maar Stad Amsterdam niet, prachtig schip en zo grappig, we hebben dezelfde foto’s gemaakt hier en daar, op de scheepsjongens na 😉

    X

    Like

Reacties

