Altijd moeite mee

Waarmee..
Nou met de wisselingen van de seizoenen..
.
 photo Laatste import - 11 van 11_zpssn5ll0ta.jpg
.
En ik houd van alle seizoenen … dat is het rare..
.
 photo Laatste import - 5 van 11_zps6j70dfjn.jpg
.
Natuurlijk zijn de zonneharpen mooi
.
 photo Laatste import - 4 van 11_zpscru3vzbi.jpg
.
En stikt het van de bedruppelde spinwebben ..
.
 photo Laatste import - 8 van 11_zpsfo5bqlrp.jpg
.
Mooie herfstkleuren
.
 photo Laatste import - 9 van 11_zpssnnekws6.jpg
.
Zwammen op een boom
.
 photo Laatste import - 6 van 11_zpsjskdcsi2.jpg
.
Ook ik vind dat best mooi ..
.
 photo Laatste import - 7 van 11_zpskvq9jbjt.jpg
.
En zoals je ziet…krijg ik er ook geen genoeg van.
.

 photo Laatste import - 3 van 11_zps1meleekk.jpg
.
Dichtbij huis…
Park Beeckesteijn..
.
 photo Laatste import - 10 van 11_zpsrja0gwap.jpg
.
Maar ja ……het is geen duin  he….
Piet zegt….we gaan !!
En ik….smijt ff een blogje in elkaar en grijp mn jas !!

14 thoughts on “Altijd moeite mee

  1. Toch zijn deze bosfoto’s ook prachtig, zo sfeervol. Ik hou van de herfst, totdat alle blaadjes zijn gevallen….dan mag van mij direct de winter komen met sneeuw…..Jij hebt hier toch foto’s neergezet waar ik van kan genieten, die zonneharpen, die kleuren…nog even van genieten.

    Like

  2. Pingback: Tut |

Reacties

