Tut

Ik ben te naïef ….te goed van vertrouwen..
.
 photo IMG_4807_zpsxekvobc9.jpg
.
Piet zei vanmorgen…. Laten we toch even het duin ingaan..
.
 photo IMG_4806_zpsoplww9uj.jpg
.
Oké Piet….maar niet zover he…
.
 photo IMG_4809_zpsj91kbpsu.jpg
.
Nee gewoon even een klein stukje en dan weer terug..
.
 photo IMG_4814_zpswiifcpbi.jpg
.
En ik had natuurlijk beter moeten weten..
Ik ben een tut van de bovenste plank !!
Ik weet …dat we graag struinen door de duinen..
.
 photo IMG_4820_zpsmjknyf4x.jpg
.
En ja …dan vind ik ons toch ineens weer terug op dat bankje..
En ja …ik was pislink !!
.
 photo IMG_4825_zpsfaspills.jpg
.
Maar goed ..dan zie je een hertje het bos uit rennen..
Richting hinde…en gaat staan drinken..
.
 photo IMG_4871_zps7nte9bht.jpg
.
En als dan ook het licht veranderd
.
 photo IMG_4884_zpshlx1sizt.jpg
.
Dan kan ik ook niet lang boos blijven..
.
 photo IMG_4893_zpstbigyw3q.jpg
.
Iets mooiers dan dit….kan ik me niet voorstellen !!!!!
.
 photo IMG_4859_zpsb0b7cgzj.jpg
.
Piet in het gouden licht !!
.
 photo IMG_4959_zpsefhe3hlo.jpg
.
We kregen toch wel door dat we even de pas erin moesten zetten..
.
 photo IMG_4939_zpsgjunwfgq.jpg
.
We zagen de zon knalrood ondergaan
.
 photo IMG_4944_zps3nh3zg3i.jpg
.
Een stukje verderop…. verdween hij achter de bomen
.
 photo IMG_4954_zps3hkvgdem.jpg
.
En wij zagen tot onze stomme verbazing
.
 photo IMG_4966_zpsa3siwv3v.jpg
.
Dat het licht op de parkeerplaats al aan was
.
 photo IMG_4964_zpsrtvxi676.jpg
.
Met veel kunst en vliegwerk nog een hert kunnen fotograferen die in het donker stond
.
 photo IMG_4978_zpsvivkkwtw.jpg
.
Thuis bleek alles weer potdicht te zitten
.
 photo IMG_4979_zpsqk0me8av.jpg

.
Al met al ….is de wandeling meegevallen..slechts 4.2 kilometer !!
Morgen een verplichte rustdag voor dat gouden heertje !!

15 thoughts on “Tut

  1. Ook hier weer stuk voor stuk prachtige foto’s Ria, dus jullie zijn toch weer even naar ‘het bankje’ geweest.
    Piet werd inderdaad in het ‘gouden’ zonnetje gezet, geweldig mooie foto.
    Jullie hebben het inderdaad weer behoorlijk laat gemaakt door in het donker pas weer bij de parkeerplaats te komen, o je.
    Nou ja, zo aan de foto’s te zien hebben jij en Piet weer enorm genoten en daar gaat het om.
    Groetjes.

    Like

    • De gouden foto van Piet…is op dat grote veld gemaakt Hans..daar waar die Baas liep te stampen.
      Meteen even opgemeten hoe groot dat veld is…ongeveer 300 meter als je er schuin overheen steekt

      Like

  2. Prachtig dat Julie dit gedaan hebben, de photo van Piet in het gouden licht heeft de eerste Prijs. Maar goed dat de uitademing automatisch gaat he. Dit neemt niemand meer van Je af.
    Phew this is hard typing in Dutch. My spelling goes to auto correct English. I get the craziest sentences.

    Like

  3. Je liet me schrikken Ria is alles goed nu? Al met al wonderlijk dat weer!! Een hele mooie foto van Pieter die moet je goed bewaren.
    Hier schijnt de zon ik hoop bij jullie ook ga vandaag maar eens kijken wat voor moois er in je tuintje staat. XXX

    Like

    • Het punt is Saar, dat ik Piet nooit betutteld heb in al die jaren. Met alles wat er hier nu speelt ivb met dat hartfalen moet ik dat wel gaan doen.
      Dus we hadden voor de zoveelste keer duidelijke afspraken ….over de wandelingen en de afstand..
      En dan toch…lopen we verder dan we afgesproken hebben…en daar kan ik dan echt pislink om worden, simpel omdat Piet in deze periode te vaak net even te ver over zn grens gaat….
      En dat moet dus voorkomen worden !!
      Het blijft allemaal wat moeilijk van te voren in te schatten wat hij aan kan…

      Like

  4. prachtige blog en vooral de foto’s van het einde van de dag zijn zo mooi, zo sfeervol, dan ben je toch de boosheid snel vergeten, want dit is toch genieten.
    Helaas blijft het de komende week grijs en onstuimig, en ik droom alweer van de eerste gelegenheid dat ik weer naar de AWD kan, want deze foto’s doen er weer zo naar verlangen.

    Like

Reacties

