Even eruit

Gisteren met Pieter bij de cardioloog geweest..
Niks nieuws te melden …
Het is zoals het is..
Hij doet geen voorspelling hoe dingen zullen of kunnen lopen.
Pieter krabbelt iets op en daar zijn we blij mee.
Verder leven bij het moment..
Maar
Na twee maanden zorgen …
MOEST ik er gewoon even uit..
.
Even een klein stukje het duin in..
Ik moest toch in IJmuiden zijn voor wat boodschapjes..
Bij de tuintjes een vette specht..
.

 photo IMG_5312_zpsd1e1s6rp.jpg

.
Ik moet zeggen ….ik ben een beetje weinig op internet.
.
 photo IMG_5316_zpstrkpv9qz.jpg
.
M’n hoofd staat er niet echt naar
.
 photo IMG_5343_zpssroq7uzl.jpg
.
Zelfs een wandeling in het duin….

 photo IMG_5345_zpsd97mljbb.jpg.
Kort ik in tot ruim anderhalve kilometer…
Geen rust in de kont..
Want ik wil toch weer zo snel mogelijk thuis zijn…..

 photo d43492fc-82ba-44f2-9e7d-82f99d7ea4ec_zpsfedgmlev.jpg

5 thoughts on “Even eruit

  1. Ik hoef maar een brul te geven Eef en er is hulp onderweg…..alleen …..ik brul niet…
    En het is koud en nat weer. Ik heb even tussen de buien door frisse lucht kunnen snuiven…heerlijk !!
    De laatste periode zou ik het onverantwoord gevonden hebben om hem alleen thuis te laten …daar is de situatie niet naar.
    Oppas kan ik zo regelen, geen probleem.
    Maar daar moet ik zelf me ook goed bij voelen, en dat is tot nu nog niet echt het geval.
    Je weet dat ik in het verleden veel heb geskate, ook dat is in een tijd geweest dat Piet achteruit ging…
    Dus…..ik doe mijn ding echt wel….als het voor mij goed voelt…..en als het kan

    Like

  2. Ja dat snap ik Ria maar een uurtje moet je toch even uit wil je het vol houden. Fijn dat Pieter een beetje opkrabbelt we blijven duimen en hopen op het beste. Ook doktoren weten niet alles.❤❤❤❤❤❤❤❤

    Like

Reacties

