Slechts 1 kans….

En ik heb hem benut….
Vandaag wilde ik even naar strand..
Het heeft behoorlijk gewaaid ..
En dan kan je leuke dingen vinden…
Nou ik heb niks gevonden …
Maar op de terugweg…..
Zie ik wat door het water naast de pier zwemmen…….

.
 photo IMG_5620_zpsaz8vivyh.jpg
.
Het zal toch niet !!!!
.
 photo IMG_5619_zpsefx0skp2.jpg
.
Heb ik eindelijk geluk ???
 photo IMG_5621_zpsrmn3qeek.jpg
.
Potverdikke….hij gaat naar de kom…

 photo IMG_5622_zps9pcuxrqw.jpg
.
Zou hij daar het strand opgaan ??
.
 photo IMG_5623_zpsbrrytmbj.jpg
.
Nee ….hij kijkt …ziet schijnbaar niks….
Draait in dezelfde golf om en ik zie hem er vandoor gaan…
slechts 1 moment….1 enkel moment…
Maaaaaaar ik heb eindelijk een zeehond bij strand gezien !!!!!
.
 photo IMG_5638_zpsttxsrf5e.jpg

.
Meer dan voldaan vertrok ik weer…
Tuurlijk  heb ik meer gezien dan alleen een zeehond..
Maar dat moet maar even wachten !!!!

18 thoughts on “Slechts 1 kans….

  1. Geweldig mooie foto’s Ria, dus jij had dus ook weer de middag van je leven.
    Jij een zeehond bij het strand en ik de wisenten bij het kraansvlak.
    Dat soort momenten moeten we koesteren want die zijn zoooo mooi en spannend.
    Groetjes.

    Like

  2. Pingback: Strand en vogels |

  3. Pingback: Schuim, het wassende water .. |

    • Staartje daarom vind ik het ook zo leuk om er eentje te zien !!
      In onze jonge jaren was het inderdaad ondenkbaar dat je er eentje zomaar voorbij kon zien zwemmen..
      Nu komt het hier wel voor…en ook op andere stranden langs de kust..
      Mooi !!

      Liked by 1 persoon

  4. Pingback: Strand en vogels – RiaBuis

Reacties

