Strand en vogels

Het hoort bij elkaar..
Dus beginnen we met een paar schelpen..scheermesjes.
Waarom ze zo heten…
Loop er eens met blote voeten overheen …en je weet het !!

Na mijn ontmoeting met de zeehond gisteren wil ik toch laten zien dat
ik meer gezien heb….alleen die zeehond he….man man wat vond ik dat leuk !!!

IMG_5481

.
Een drieteens steenloper

IMG_5514

.
Een drieteens strandloper…

IMG_5518

.
Leuke beestjes maar razendsnel !

IMG_5521

.
Meeuwen …kijk ….hier horen ze op strand ,
.
IMG_5582.
en niet op het land..
In dit geval gaat het wel op..
Het waait als een gek !!
Storm in het want….meeuwen op het strand.

IMG_5530

.
Scholekster..

IMG_5532

.
Aan de wandel…

IMG_5543 IMG_5551

.
Ik wil de pier wel even op…
IMG_5554

.
Maar helaas…rode vlag en het hek is dicht..

IMG_5560.
Aan de andere kant van de pier..
Waaide het net zo hard maaaaaar daar kon ik de zee over de  blokken zien kletteren..
Volgende keer …want Photobucket ligt er even uit en ik kan mn fotos daar niet neerzetten op dit moment

9 thoughts on “Strand en vogels

  1. Prachtig weer Ria, en hier kan ik dus stiekem jaloers op zijn, dat je een stuk dichter bij het strand woon dan ik, sowieso ga je schrikken wat een retourtje naar Zandvoort al kost vanuit Almere met de trein 😉

    X

    Like

  2. Dat is een hele mooie serie Ria ik vind het zo mooi hoe die meeuwen op de thermiek zweven bijna zonder een vleugelslag. Er zal met die wind vast weer van alles aanspoelen als het weer opknapt kan je weer op ontdekkingstocht heerlijk!

    Like

  3. Pingback: Schuim, het wassende water .. |

Reacties

