Schuim, het wassende water ..

Na de zeehond en alle vogels , keek ik eens om me heen..
Wat is er nog meer te zien op strand….
Verrek …de zee natuurlijk 😉
De pier was dicht…de rode vlag hing in top…
Dan even naar het havenhoofd..
.
 photo IMG_5579_zpsqblgeyab.jpg
.
En nee dit is geen sneeuw …
.
 photo IMG_5578_zpspmltetxs.jpg
.
Dit is zee schuim !!
.
 photo IMG_5589_zpsg9knj2ea.jpg
.
Achter de betonblokken lag nog een flinke klodder ..
.
 photo IMG_5563_zps6nmma2wf.jpg
.
Golven…opspattend water en zeeschuim….
En dat allemaal in 1 foto !
.
 photo IMG_5597_zpsrqzczuod.jpg
.
Het ging lekker te keer zullen we maar zeggen…
.
 photo IMG_5632_zpspbojaf2g.jpg
.
Hier nog even een blik naar het kleine strand…ik hoopte dat de zeehond daarheen gezwommen was..
Maar nee….ik heb hem niet meer gezien ..
In de auto …kwam ik erachter dat ik  maar net even 1 simpel uurtje op strand ben geweest..
Ik had geen rust meer…..
snel naar huis om te kijken of ik de zeehond uit mn vorige blogjes
een beetje redelijk op de foto had gekregen.
.
Update over Pieter…
Ruim 1 maand thuis nu..
En hij gaat het weer flikken..
Langzaam …maar dat maakt niet uit…
Kruipt hij weer uit t dal..
Hij kan zichzelf weer wat beter redden..
Ligt niet meer de hele dag op bed..
Is er inmiddels toch een keer of vier a vijf per dag uit voor maximaal anderhalf uur..
Gebruikt op dit moment veel minder zuurstof dan een week of wat geleden..
Kortom….het lijkt erop dat we uit de emotionele achtbaan gaan komen..
Dat geeft mij de rust om op zijn goede dagen …eruit te gaan.

4 thoughts on “Schuim, het wassende water ..

  1. Het leven begin weer een aarzelende glimlach te krijgen.
    We krabbelen weer op, genieten van elk goed moment !!
    Situatie van Piet word beter en als het met hem beter gaat , heb ik de rust om er even uit te gaan . En deze stranddag was er voor mij een met een gouden randje.
    Alhoewel …. Toen ik die zeehond zag …. Kon ik net op tijd mn mond houden, zo verwend om altijd samen op stap te gaan had ik bijna over mn schouder geroepen ….. Piet kijk dan … Een zeehond !!

    Like

Reacties

