Windkracht 7 / 8

Windkracht tussen de 7 en de 8…
Mmmm golven op strand ??
Even snel in de auto en er heen..
Nou het kanaal was vrij rustig ..
Dus dan is het qua golven op strand ook wel redelijk
.

 photo IMG_5642_zpsi9kjaa3e.jpg
.
Inderdaad…redelijk
.
 photo IMG_5674_zpsftz0n60q.jpg
.
Maar wat een wind !!
.
 photo IMG_5661_zpsfmq6tw9v.jpg
.
Ik wist het ineens weer waarom ik niet zo van strand houd…
.
 photo IMG_5684_zpszdcel1tz.jpg
.
En toch besloot ik door die waaiende , stuivende zandhoop terug te lopen naar de auto
.
 photo IMG_5682_zpstpw9tsqb.jpg
.
Geloof maar dat ik het wel ff gehad had toen ik hier door was..
.
 photo IMG_5690_zpswet2phuh.jpg
.
Nog even snel de strekdam op …
.
 photo IMG_5696_zpsikaiqhib.jpg
.
En maken dat ik in de luwte kwam..
.
 photo IMG_5701_zpstiafds2h.jpg.
.
Nou …..ik had een frisse neus gehaald ..geloof dat !!

8 thoughts on “Windkracht 7 / 8

Reacties

