Taaaaaaaaart !!!!

Twee dagen….
Ik voel me goed….
Twee dagen zonder zuurstof…
Ik wil er even uit…
.


.
Ja dat kan ik me voorstellen als je drie maanden binnen hebt gezeten
Nou  ja…gezeten….het was meer gelegen
.

.
Maar ….hij krijgt de benen weer onder de kont
.

.
Beetje pips…
Maar dat gaat goed komen..
Nee niet naar de meiden geweest bij Zorgvrij…
Dat is met recht nog een brug te ver..
.

.
Nou oke….nu mag de lente wel komen…
.

.
Ik kijk nog even naar het huisje waar ik ooit in de winter van 1963 heb gewoond…
Schaatsen aan bij de kachel..even de dijk over klunen …en het zijkanaal op !!
Maar goed…voor nu …
Laat de zon maar komen
.

.
Ik vond het de hoogste tijd om er een taartje op te nemen 😉

11 thoughts on “Taaaaaaaaart !!!!

  1. Na drie maanden binnen te hebben gezeten zijn die foto’s boven van Piet toch wel even geweldig te noemen Ria wat ben ik blij dat Piet eindelijk weer eens in de buitenlucht kan vertoeven.
    Zo af en toe weer een uitje te kunnen hebben samen in de buitenlucht en al is het dan maar even moet zeker weer even een verademing voor jullie zijn.
    Groetjes.

    PS, ik hoop dat dat camera gerepareerd kan worden.

    Like

    • Het ratellen is minder aan het worden Hans, dus ik wacht het nog even af.
      Ik vermoed dat er een radartje kapot is….
      Er zit nog garantie op dus ik ga er van uit dat ze hem maken …
      Nu alleen de fut en zin vinden om hem weg te brengen

      Like

Reacties

