Op de valreep

Ineens besef ik dat het wisentenpad eind deze maand dicht gaat..
En met deze zonnige dag…
.
 photo IMG_4707_zpsve64zjrk.jpg
.

Bedacht ik me ….eens kijken of ik dat alleen kan vinden..
Ik heb namelijk het oriëntatie vermogen van een mug..
.
 photo _MG_4840_zpsw5vmqei3.jpg
.
Om sowieso in Zandvoort te komen ….moet ik het navigatiesysteem gebruiken…
Het is erg …ik weet het !
Maar ik heb het gevonden !!
.
 photo _MG_4835_zpsuvv13kco.jpg
.
In de schaduw was duidelijk te zien dat het gevroren had..
In de zon…was het overheerlijk..
.
 photo _MG_4713_zps5p3b23u6.jpg
.
De spanning als je het laatste duintje over gaat…
Liggen ze in de buurt…
Zijn ze te zien..
.
 photo _MG_4831_zpsrkxxxlld.jpg
.
Jaaaa ik heb mazzel !!
.
 photo _MG_4832_zpsigygfn8l.jpg
.
Ze liggen vlakbij !!
Ik ben keurig op het gele paaltjes pad gebleven..
.
 photo _MG_4717_zpssteafekk.jpg
.
Ik stuur Piet een berichtje…
Ze liggen er…en ik heb de weg er naar toe gevonden..
Hij ook weer gerust !!
.
 photo _MG_4721_zpskyigyh7e.jpg
.
Nog even een sms naar een mede duinloper 😉
Hij was in een ander duingebied..
Is daarna toch even naar de wisenten gegaan hoorde ik later van hem.
.
 photo _MG_4737_zpsu04rwgkc.jpg
.
En ondertussen kon ik mn hart ophalen..
.
 photo _MG_4749_zpsi06nvcmp.jpg
.
Drie op 1 rij..
.
 photo _MG_4750_zpsrzk1f7f3.jpg
.
Een camera van mn zoon te leen..
Best even zoeken hoe en wat….
.
 photo _MG_4798_zps2jnqcpbn.jpg
.
En ook de weg terug….gevonden !!
.
 photo _MG_4846_zpsma6udkqn.jpg

12 thoughts on “Op de valreep

  1. Geweldig Ria je ziet je kan meer dan je denkt! Mooie foto’s op de koop toe. Gek toch hoe wij zelfstandige vrouwen op een man leunen maar na zoveel jaar samen dingen doen wel logisch toch. Xxx

    Like

  2. Nou Saar..tot aan Piet zn operatie in 2009 heb ik vaker dingen alleen gedaan.
    Al die skate kilometers .. Om maar eens wat te noemen pff.

    Ooit ben ik geheel en al in mn uppie naar Haaksbergen gereden….met de navigatie…
    Evelien stond op de kunstmarkt …
    Alleen toen ik terug reed….heb ik vier rondjes over de parkeerplaatst gereden omdat TomTom zei…sla rechts af…..
    Alleen moest ik dus eerst die parkeerplaats afrijden 😜

    Like

  3. Wat een prachtige foto’s Ria en wat een mazzel dat ze zo dichtbij het gele pad lagen.
    Ook die kleintjes zijn zo mooi om te zien en ze doen het allemaal heel erg goed want ze zien er geweldig uit.
    Toen ik daar later aankwam lagen ze nog steeds op dezelfde plek als ik in jou foto’s zie en toen ik de nodige foto’s en filmpjes had gemaakt werd ineens het ‘sein’ van vertrek gegeven.
    Alsof ze ook nog even op mij hadden gewacht. lol
    Mooi dat we dit nog even hebben gezien Ria voordat het 1 Maart weer dicht gaat en nog bedankt voor jou gouden tip.
    Groetjes

    Like

    • Morgen nog een mooie dag Hans voor het weer omslaat..
      En dan moeten we maar weer afwachten wanneer het weer mooi weer word.
      Ik dacht…ik ga vandaag !!
      Maar als ik jouw fotos zie van het AWD….krijg ik spontaan heimwee !!

      Like

      • Dat was dus precies het goede moment en zeker voor een bezoek aan de wisenten Ria, wat een mazzel dat ze precies naast het pad lagen.
        Voor de AWD krijg je nog kansen genoeg en het Kraansvlak sluit natuurlijk al op 1 Maart.
        Heb jij nog gekeken of die mooie vogels nog in die straat waren?

        Like

Reacties

