De weg kwijt ….

Vijf dagen gebruik ik mn Boswellia druppels die ik gehaald heb bij van der Pigge .
Slijmbeurs in mn heup speelde weer op…
.
 photo _MG_4990_zpskedwwdz8.jpg
.
En ze slaan  gelukkig weer aan..
.
 photo _MG_5010_zpsi3zkbf5b.jpg
.
Zo kon ik vandaag bijna zonder pijn ..
.
 photo _MG_5015_zpsv9oziyro.jpg
.
Tot voorbij de tankval lopen…
.
 photo _MG_5012_zpsgkphr06n.jpg
.
Als met al, heen en terug toch bijna 5 kilometer .
.
 photo _MG_5013_zpsszpas5qy.jpg
.
Op de terugweg ….ben ik een stukje door het bos gegaan…
En ja ik verdwaalde….
Volledig van het pad af geraakt…
Dikke duinen opgeklauterd…
En op  het geluid van de blaffende honden uit het asiel afgelopen…
En zo ….vond ik toch het pad naar de uitgang nog terug….
.
 photo _MG_5014_zpsw2j6jwll.jpg
.
Piet knapt nog steeds op !!
Het plan is om voorzichtig ….volgende week… eens te kijken of hij mee kan..
Even een frisse neus halen !!
Rolstoel mee dat dan weer wel !!
Dus duimen voor zonnig weer !!!!!

5 thoughts on “De weg kwijt ….

    • Een flinke meid is op de toekomst voorbereid…was ooit de slogan..
      Uhhhh daarom heb ik bij de aanvraag voor de rolstoel….jaren geleden…..doorgegeven dat ik duw ondersteuning erop wilde hebben…ivb met mn rug…
      En dat is gelukt !!

      Like

Reacties

