Na druk overleg

Wat is wijsheid..
Piet heeft de benen weer onder de kont
.
 photo IMG_0896_zpstqh4o8xk.jpg
.
Om alle twijfels weg te krijgen…
Overleg met de kinderen..
Overleg met de huisarts..
Toen de laatste de de toezegging deed..
Als het nodig is , hebben jullie het bed in no-time weer terug..
Heb ik meteen gebeld en een afspraak gemaakt…
Vandaag ..was de dag der dagen..
Enne ik wilde even een foto maken van het bed…
Waar we toch ruim twee maanden als een soort centraal punt omheen geleefd hebben..
.
 photo _MG_5072_zpsgs94gbnx.jpg
.
Vanmorgen snel douchen…..
En dan … het bed afhalen …had ik me bedacht..
Echter..Piet heeft de benen weer onder de kont he..
Dus dat had hij al even gedaan….pfffffffffffff
.
 photo _MG_5077_zpsoppoenyu.jpg
.
Oke dan haal ik de papegaai wel achter de bank vandaan..
Doe ik toch nog iets !!
.
 photo _MG_5075_zpsoaiqihlt.jpg
.
Enne als je jezelf dan zooooo goed voelt…
Dan ruim je ook meteen de zooi even zelf op !!
.
 photo 3b80183b-ec52-41ea-ad82-ccd6303ab87e_zpsouj7zn3u.jpg
.
En weer denk ik…
Samen bramen plukken
Samen schuilen onder 1 jas
Samen lopen van omstandigheden
Te hooi en te gras..
Dat was wat het was.
(Herman v Veen weet het mooi te verwoorden)

In tijd van drie en halve maand..
Van alles naar niets…en van niets naar beter..

Jullie allemaal…bedankt voor jullie aandacht en berichtjes in de afgelopen periode.
De aaien over onze bollen hebben ons goed gedaan …

9 thoughts on “Na druk overleg

  1. Jeanne….mijn leven met hem…word nooit sleur…
    Altijd wat met die man….
    Zo zet je de wandelschoenen klaar….zo moet je de polis onder handbereik houden ….en zo moet ik de rolstoel weer afstoffen !!
    En heel eerlijk…..volgens mij …..zal hij die rolstoel niet veel gaan gebruiken !!
    Hij neemt wel een vouwkrukje mee..kan ie zitten als ie moe is pfffff

    Like

  2. Helemaal geweldig om dit allemaal te horen van Piet Ria, wie had dat verwacht na al die weken van spanning en onzekerheid voor jullie en de bijzonder onprettige toestand waarin Piet verkeerde.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg blij ben voor jullie.
    Als ik nu weer het bos inga en in de buurt van de zitplaats bij de tankval kom zal ik weer even goed opletten of ik jullie daar zie zitten, hoe fantastisch zou dat zijn.

    Groetjes en petje af Piet, voor jou maar natuurlijk ook voor Ria.

    Like

  3. Lopend is dat nog een brug te ver Hans..
    Het wachten is nu op warmer weer, zodat het niet te koud gaat worden als hij lang in de rolstoel zit..
    Het bed is weg..en hij word sterker …maar zn conditie moet weer helemaal opgebouwd worden.
    Piet kennende zal hij ook deze keer weer het onderste uit de kan weten te halen..
    Wel afwachten wat het deze keer zal zijn..

    Like

Reacties

