Pff wat een gedoe

Heb ik eerst deze week per ongeluk de hele iMac gewist….
En daar een hoop werk mee gehad….
Alles doet het weer als een zonnetje en hij is klaar voor verkoop !
.
 photo IMG_0010_zpsed1m3rfp.jpg
.
Vanmorgen zagen we na een nacht met vorst…de tuinpalen staan dampen..
Dus even snel wat foto’s…
En even snel op het Macbook zetten…
.
 photo IMG_0009_zpshrz5ljvb.jpg
.
NO way !!
Lukt niet !!
.
 photo IMG_0022_zpsqavub4vi.jpg
.
Dan begint de zoektocht op internet…
Doe ik iets fout…
.
 photo IMG_0019_zps8t28os97.jpg
.
Zie ik iets over het hoofd….
.
 photo IMG_0025_zpsak62jqir.jpg
.
Ja dus…
Het is gewoon erg handig als je het stekkertje niet alleen in de Mac doet……
Maar ook in de camera….๐Ÿ˜ค

12 thoughts on “Pff wat een gedoe

  1. OMG, Ria…. die laatste zin.. of je stopt de stekker erin schiet direct in mijn hoofd, hahahahaha maar hebben we allemaal weleens last van, trust me ๐Ÿ˜‰

    En mag ik dan ook even hier de WAUW factor erin gooien? Wat een prachtige foto’s heb jij weten te maken en laat je ons zien hier.

    X

    Like

  2. hahahahahahah….geeft niet hoor Ria…we hebben allemaal wel eens last van een senioren momentje.
    Maar ik vind het leuk.
    Mooie foto`s…en die paaltjes dampen behoorlijk.
    Fijn weekend
    Groetjes

    Like

  3. Hahaha, ja dat vergeten we allemaal wel eens Ria maar o boy, wat zijn die foto’s toch weer mooi.
    Dat geeft meteen aan dat de camera weer werkt als een zonnetje.
    Ik heb nog gekeken bij Canon voor die firmware update maar die stond vreemd genoeg niet op hun site???
    Groetjes.

    Like

  4. Ach ja…..de stekker๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
    Ik kijk er niet van op hoor. Zulke dingen dat ben ik een kei in.
    Nou het is uiteindelijk dus goed gekomen.
    Hadden jullie vanmorgen zon? Dat is nog eens wat .
    Hier bleef het het grootste deel van de dag grijs. Vanmiddag een ietsie pietsie zon.
    De damp heb je er fraai opgekregen en de ontdooiende narcissen ook.

    Like

  5. tijdens de dampende palen zat ik nog lekker in mn nachtelijke kledij…dus ….door het raam genomen ….
    Maar wij hadden wel zon, bijna de hele dag eerlijk gezegd..Koud maar lekker weer, ben zelfs al wandelend naar de supermarkt gegaan..

    Like

Reacties

