Darmkanaal koffie

Michel had van een collega een zakje Luwak Coffee gekregen..
Een van de duurste koffie soort ter wereld…
Lees hier meer
( fotos in het half donker met de iPhone)

 photo IMG_2665_zpsoa3kcnq6.jpg
.
Ik moet zeggen …koffie die langs de natuurlijke weg de Civetkat verlaat…

 photo IMG_2658_zpsdpxlqbzd.jpg
.
Het huis binnenkomt in een heeeeel klein zakje..(32 euro voor 125 gram)
Ja toen Michel het zakje open maakte…en de bonen in de rondte vlogen..
Ja voor die koffie prijs mag geen boontje verloren gaan dus …
Op de knieën en oprapen !!
.
 photo IMG_2660_zpsmsdh6kog.jpg
.
Het aroma…..heeft niets maar ook niets weg van de uhhh lucht die uit een darmkanaal kan komen…

Vier kopjes koffie konden we ervan zetten..
OVERheerlijke koffie…dat dan weer wel…
🤔maar 8 euro per kopje !!??
Dat riekt !!

9 thoughts on “Darmkanaal koffie

  1. Ik ben nog dol op mijn Senseo. Dubbele pads extra dark. Dat wel. Ik geniet van echte koffie uit zo’n mooi apparaat. Deze koffie ken ik niet. Beetje te gek. Voor een feestje

    Like

  2. Whahahaha ja ik kende die koffie al, van zien dan uit een film, ken je de film The Bucketlist met Morgan Freeman geloof ik en Jack Nicholson…. En het is Jack die alleen maar deze koffie drinkt namelijk in die film en het hele verhaal wordt uitgelegd…. echt he…

    X

    Like

Reacties

