Lente

Voor de een begint de lente als alles weer knoppen krijgt..
.
 photo IMG_0078_zpswrjaoyv1.jpg
.
Of als de lammetjes geboren worden..
.
 photo IMG_0013_zpsvjn7wlsf.jpg
.
OF een kip op avontuur ..
.
 photo IMG_0018_zpsq97ybjgm.jpg
.
Een pluizenbol…en wat voor een !!
.
 photo IMG_0023_zpst0vvejhg.jpg
.
Voor mij begint de lente als ik ineens weer overal musjes zie..
.
 photo IMG_0031_zpswlhsdcdv.jpg
.
 photo IMG_0043_zpsjyl9vved.jpg
.
 photo IMG_0037_zpsljxws9fb.jpg
.
 photo IMG_0046_zpsb103mfyv.jpg
.
 photo IMG_0044_zps7x88bdfu.jpg
.
 photo IMG_0051_zps6gig5sc8.jpg
.
 photo IMG_0050_zpsnz691sqe.jpg
.
Ik vind ze zooo leuk !!
.
 photo IMG_0058_zpswmveqfx2.jpg
.
Ja ja Piet was ook mee..
Dik in de jas..pet op ..maar wel weer mee !!
.
 photo IMG_0065_zpslpsshyga.jpg
.
Het oude karkas staat nog 😉

10 thoughts on “Lente

  1. Het oude karkas…tsja … wat zal ik daar nu eens op zeggen….mn oude kar kraakt nog…
    Piepende wagens kraken het langst…of is het krakende wagens piepen het langst…geen idee.
    Maar afgezien daarvan…vind ik het oude karkas van de berenklauw ook ernstig mooi 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Oh ja die kippen, whahaha ik zag ze ooit voor het eerst in Eemnes, in de Thee tuin namelijk, en ik heb ze de naam pluche kippen gegeven 😀

    heerlijk, en musjes, daar zeg je wat…. wel zie ik de eksters, van de week zag ik het eerste duivenpaar weer achter in de sparrenboom…. maar musjes….

    X

    Like

Reacties

