Goed nieuws en slecht nieuws

Laat ik met het goede nieuws beginnen..
Vandaag voor controle naar de Cardioloog..
Uhhh nou ..de bek viel hem open..
Het gaat goed , vroeg hij hoog verbaasd !?!?!
.

.
Uitgelegd hoe hij aan het opbouwen is..
Prima ga zo door..
Nog wat verschuiving in de medicijnen ..
.

.
Over drie maanden terug komen..
Goed gesprek gehad.
Nog even wat puntjes op de i gezet..
Want ja er is toch wel veel fout gegaan tijdens zijn opnames..
.

.
En dan nu het slechte nieuws…
Al een paar dagen …vragen wij het ons af…
Hoe vertellen wij het onze mede wildplukkers….
De vergeten boomgaard……..
.
De bloesems komen vast nog wel aan de bomen..
.

.
Er staan nog zat bramenstruiken
.
Toch kon het zomaar eens het laatste jaar zijn..
De haven gaat er dus echt komen..
.

.
Hele stukken zijn al omgeploegd
.

.
O jee het bramen bos van Ton en Eveline…..pleite
.

.
De favoriete appel en perenbomen van Rien en Diana….weg !!
.

.
Al dagen lopen we ons af te vragen..⏳..hoe moeten we ze dit vertellen…
En toen dacht ik…💡…ik zet het gewoon op internet..

11 thoughts on “Goed nieuws en slecht nieuws

  1. Like en dont like.
    Like the berichten over Piet dont like the berichten over the boomgaard. At all!
    Snotverdorie😡
    Nou ja, dan moeten we op zoek naar nieuwe plekken en dat terwijl ik die appels helemaal zag zitten omdat we hier zulke zalige appeljam krijgen geserveerd.
    Ik vr eet genoeglijk elke ochtend een klein potje leeg.
    Het is niet anders.

    Met Piet gaat het goed en dat is heel mooi nieuws!

    Like

    • Wij zullen de aankomende maanden de bramenstruiken met argus ogen in de gaten houden !!!!

      Die kop van de cardioloog..hij vraagt aan Piet…..hoeveel keer per dag kom je nu je bed uit en hoe lang kan je opblijven ???
      Uhh zegt Piet……..ik ben de hele dag op hoor…ga alleen s middags even een uurtje liggen….
      Cardioloog zn bekkie viel weer open whahahaha

      Like

    • Maar toch Margriet…het had iets dat plukken in die boomgaard…ergens daar woont een vrouw in een hut..mag niet natuurlijk maar word gedoogd…woont er al jaren ne jaren.
      Wij hebben haar wel eens horen mompelen …kijk dat geeft toch een extra iets aan het plukken….kom je de zonderlinge vrouw tegen…of niet

      Liked by 1 persoon

    • Je wil niet weten hoeveel emmers appels en peren we daar weggehaald hebben !!
      Liters appelsap,perensap, bergen appeltaarten , potten vol appelmoes..
      Emmers bramen !! Potten jam, gelei en liters bramensiroop !!
      Zoveel dat ik potten gekort kwam en de appelmoes moest invriezen.
      Zoveel flessen tekort dat ik ze bij mn neef en nicht de lege wijnflessen uit het cafe opgehaald heb….
      Maar goed…..hopelijk kan het dit jaar nog..en zo niet dan weet ik nog een boomgaard waar we appels kunnen rapen…en zullen we op de berg hierachter weer bramen moeten plukken

      Liked by 1 persoon

      • Dat weet ik nog, ik lees je al een tijdje mee, en weet afgelopen seizoen nog, het is erg jammer, natuurlijk! En ik snap het ook absoluut, als ik dat zo dicht bij mij had gehad….

        Like

Reacties

