Lepelaars

Wat een gehannes tussen die takken
.
 photo IMG_0018_zpss1tywjon.jpg
.
Ze duvelen soms bijna de bomen uit..
.
 photo IMG_0091_zpsk25gs2py.jpg
.
Het lijkt zo makkelijk…
.
 photo IMG_0035_zps8ojxxaps.jpg
.

vast is vast..
.
 photo IMG_0044_zpsjsbrd90r.jpg
.
Maar ik houd soms mn hart vast als ik ze zie landen..
.
 photo IMG_0083_zpspsvubjss.jpg
.
Nee geen jong gezien..hier werd nog aardig wat aan de takken getrokken..
.
 photo IMG_0071_zpsirjglila.jpg
.
Eigenwijs beest !!

8 thoughts on “Lepelaars

  1. Het valt ook niet mee op twee pootjes Ria. Maar ze zullen wel weten wat ze doen denk ik. Wat leuk dat je dat zo mooi kan volgen en ik weer via jouw mooie foto’s heerlijk.

    Like

  2. Prachtig!

    PS, de zilvervisjes, ja als je nog tapijt hebt liggen wordt het wel lastiger maar is ook mogelijk, dan spuit ik het er met een fles overheen en laat het intrekken πŸ˜‰ Eventueel wat baking soda eroverheen en later opzuigen met de stofzuiger. Maar die doosjes werken ook vast goed, de meeste mensen hebben tegenwoordig toch een harde vloer.

    X

    Like

      • hahaha dat is toch goed dan πŸ˜€ Ik moet heel eerlijk zijn, ik weet nog wel dat wij in Amsterdam nog vloerbedekking hadden, maar vanaf 1983, Almere, echt parket, eiken, en vanaf daar nul tegen gekomen, ook de hele familie ging er vanaf πŸ˜‰

        Like

  3. Wat zijn die lepelaars toch ook mooie vogels Ria net zoals je foto’s.
    Het zal wel weer een drukte van jewelste worden als ze jongen hebben.

    Like

Reacties

