3-1-1-1=0

Klaartje en Stieneke en nu ook Bertha leven niet langer op de boerderij..
Wij zijn meidloos….
Onze drie meiden …och verdikke…maar goed.. we hebben vanaf 2008 heel wat af geknuffeld met ze, en echt genoten van het contact wat we met ze hadden..
Kwamen we bij het weiland en ik floot…dan kwamen ze er aan hobbelen..
Kwamen we bij de potstal of in de grupstal..een fluitje en ja hoor ..ze kenden ons !!
Ja het is een boerderij in bedrijf…en ook al vind ik het niet leuk…
Ik eet ook mn stukje vlees dus moet niet jammeren dan !
.
 photo IMG_0023_zpsufp9pada.jpg
.
Stom schaap wat me een beetje schaapachtig gaat staan aankijken..
.
 photo IMG_0026_zps2djems1i.jpg
.
Boer Cor is druk met een van de lammeren..
Het is er een van een vierling !!
Ineens is het beestje hard achteruit gegaan, wil niet drinken aan een speen omdat hij zn moeder gewend is..
Maar bij de moeder kwam hij echt eten te kort..t Arme schaap moet wel vier lammeren te drinken geven pfffff, beetje teveel van het goede.
Dus Cor is er weer druk mee !!
.
 photo IMG_0038_zpsrpog4aji.jpg
.
Nog een poos staan kijken bij een echtpaar Fuut..
.
 photo IMG_0046_zpsdfwgqpfm.jpg
.
Mooi stel Bergeenden gezien..
.

 photo IMG_0055_zpsqtwdm73k.jpg
.
En van deze…uhh ja ligt op het puntje van mn tong…maar…
.
 photo IMG_0062_zpsmfkbrhil.jpg
.
Volgens mij een Grutto..
.
 photo IMG_0063_zpsnl4kdw8n.jpg
.
Ja ik denk echt een Grutto..
.
 photo IMG_0075_zpsr6z8ydu0.jpg
.
Ja..kijk dit is meer mijn ding…
Eend !!
.
 photo IMG_0070_zpshqyss0ba.jpg
.
 photo IMG_0071_zpsekjaxal9.jpg
.
Met maar liefst zeven jonkies…
Voordat jullie denken dat ik niet kan tellen..
Ik heb er twee op de foto gezet πŸ˜‡
.
.
Oke ….zonder stok dan !!
.
 photo IMG_0070 1_zpsuws8re8e.jpg

8 thoughts on “3-1-1-1=0

  1. Ja kluut. Je hebt echt geprofiteerd van de mooie dag.
    Ach jee, meidloos. Ja het zat er natuurlijk een keer aan te komen dus ik zou zeggen sluit nieuwe vriendschappen. Er zijn vast wel meer koeien die willen knuffelen.

    Like

  2. Dat heb ik gedaan met een reden……juist die stok door zn kop maakte het een ultieme foto πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚dus ja waarom zou ik die foto niet plaatsen he πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

     photo IMG_0070 1_zpsuws8re8e.jpg

    Like

  3. Super serie weer Ria. Ik snap het wij zijn toch echt stadse watjes wat dat betreft.
    Die waadvogel is een kluut volgens mij.God zei dank zat die stok gewoon naast zijn kop hahahaha. Maar goed jullie hebben genoten en daar gaat het om. Morgen maar weer Ria!

    Like

Reacties

