Jong grut

Gewoon in het slootje bij het huis
.
 photo IMG_0028_zps2tjcxndx.jpg
.
Een familie Gans..
.
 photo IMG_0029_zpszo1rwebb.jpg
.
Die er meteen van door gaan als ze zien dat ik dichterbij kom..
.
 photo IMG_0041_zpshsb1jku4.jpg
.
Op Zorgvrij zijn de zwaluwen weer of nog aan het nestellen..
.
 photo IMG_0049_zpseeicpx4l.jpg
.
Terwijl we door de stal lopen word er een kleine kraai het nest uit gedonderd ..
Ik dacht….o jee…en toen…o…kan ik ff mooi wat foto’s maken…
Uhhhh nadat moeder Kraai haar beide poten door mn haar maaide…
Ben ik er als een speer vandoor gegaan..
.
 photo IMG_0094_zpsgwi1faly.jpg
.
Later op de dag zijn we nog even langs het slootje gereden waar de familie Gans
 photo IMG_0087_zps3aktkfuq.jpg
.
genoot van een zwemrondje
.
 photo IMG_0084_zpstzzd8axu.jpg
.
Leuk spul .. dat kleine grut..

 photo IMG_0089_zpsgskopjo1.jpg

.
De zwanen met hun jongen lagen een end verderop…
maar ik had geen zin om daar heen te lopen

6 thoughts on “Jong grut

    • Een kreng van een beest was het !!
      De hele stal zit vol met kraaiennesten !!
      Dat jong werd door iemand op een strobaal gezet en moeders kwam er op een gegeven moment wel naar toe om eens te kijken..
      Maar ja…toen ik daar bleef staan…vloog ze eerst over me heen…en toen kwam ze van achter aan vliegen en voelde ik haar poten door mn haar heen gaan !!
      Kijk dat zijn kraaien ..krengen …ze vallen je in de rug aan !!
      πŸ˜‰

      Like

  1. Ria schaam je die Kraai kwam haar kind beschermen en is ten opzichte van jou klein en wie niet sterk is moet slim zijn dus een waarschuwingsschot door je haar hahahahaha ik vind het super. maar al met al heb jij weer een avontuurlijke dag gehad met mooie foto’s!

    Like

  2. Wat een leuke serie jong-grut foto’s Ria en ja dat van die beschermende kraaien moeders daar heb ik ook ervaring mee.
    Zo klein ze zijn maar iedere dierenmoeder staat als het nodig is haar “mannetje” vooral om haar jongen te beschermen.

    Like

Reacties

