Flitsssss…..en weg is ze weer !!

Wat een wereld paraplu !!
.

.
Het spetterde en wat een mooie plek als jonkie om te schuilen..
.

.
En lekker aan het zwemmen..
Ze maken een heel spektakel die meerkoeten !!
Pa Koet die is me een partij druk met het verjagen van alles wat in de buurt komt
dat wil je niet weten !!
.

.
Wat een chagrijnige smoelen hebben die schildpadden toch..
.

.
Hier stond Piet niet achter me…hij zat achter me.
Na een half uurtje besluiten we om verder op op de bank te gaan zitten..
.

.
En ja hoor…vanaf een meter of 15…
Met een camera die hoog in de iso schoot…
Daar was ie..
Net zoals ik….zo ineens is ze er even..zomaar….en dan is ze weer weg..
😁

12 thoughts on “Flitsssss…..en weg is ze weer !!

    • We hebben dit stukje pas weer her ontdekt Margriet..
      Ooit liet Piet hier onze honden uit…
      En is mn zoon nog een keer door het ijs gezakt..
      IJsvogel is leuk , maar niet echt mijn ding blijkt nu..ik heb het geduld er echt niet voor om
      tijden te zitten wachten…..
      En ik ga al helemaaaaaal niet onder die struik liggen met een net over mn kop !!
      Kortom…. ben er wel weer klaar mee whahahaha
      Leuk om er zo af en toe heen te gaan als we niet zover kunnen gaan..

      Like

  1. Weer een paar prachtige foto’s Ria en het is blijkbaar toch niet zo gemakkelijk om een ijsvogeltje te fotograferen.
    Die andere foto’s waren ook al zo mooi.
    Ik hoop hem de volgende keer ook eens te kunnen vereeuwigen.
    Wat ik zo geweldig vind is dat jij en Piet er toch op uit kunnen trekken en er dan zo van te genieten.

    Like

    • Ik mis 1 zeer belangrijk iets Hans en dat is geduld !! Ik weet waar het vogeltje zit… Ik geniet als ik hem zie… Maar geduld… Om daar heel lang stil te zitten heb ik niet.
      Ik heb me deze week even geinstaleerd in die ene struik waar ik je een bericht over heb gestuurd.. Maar was binnen een minuut weer uit de struik. Het is niet mijn ding whaha.
      Ik weet dat de ijsvogel vanuit die struik beter gezien kan worden… Veel dichterbij enz enz , maar het ritselt mij te veel in de bosjes

      Like

Reacties

