Even gevlucht voor de warmte

We dachten het beste ergens in een bos onder de bomen te zitten..
.

.
Even kijken hoe de kinders Koet wasles van hun Ma krijgen..
.

.
En ja als je er dan toch bent..
.

.
En hij komt toch langs..
.

.
De camera aan de overkant van het water neergezet ..
.

.
En zelf meters en meters verder op een bankje gaan zitten..
Tot het ook daar te warm werd….
Vanavond de BBQ mar even aan..
Beenhammetje..gebakken broodje..worstje…sla..
We doen het maar even makkelijk vandaag…en morgen 😉

17 thoughts on “Even gevlucht voor de warmte

  1. Een BBQ is makkelijk? hahahaha ik vind het altijd zo lang duren, nog meer hitte en fik. Maar wel lekker en gezellig, dat dan weer wel, prachtig weer Ria, en ja eindelijk, zo was het al natuurlijk maar goed dat wolkendek heeft er te lang voor gehangen dus nu krijgen het meteen goed 😉

    X

    Like

    • Ik zoek de koelte wel op hoor !! ik blijf de voorkeur voor dit weer houden ipv van die eeuwig durende regen en kou periode

      Wij zetten zo de BBQ aan….draaispit erop …beenham er aan en kijken dan na een uurtje wel of ie klaar is…
      Even een beslag maken voor brood …dan bakken we die ook meteen op de bbq ..geen omkijken naar Morgaine

      Liked by 1 persoon

      • Dat is waar 😉 Ik hoor net morgen tot 34 graden tot het onweer eventueel uitbarst, en ook ik heb liever dit dan… echt waar 😀

        Like

  2. En hoe graag ik die ijsvogel ook zelf wil fotograferen vind ik die 1e 2 van die meerkoetjes toch ook wel heel erg leuk en mooi hoor, mja…die ijsvogel …..mooi he ? en ja, ik kom ook niet veel verder dan de parasol 🙂

    Like

    • Ik zit daar van links naar rechts te kijken Margriet whahahahah …zet ik de camera op de ijsvogel….geheid dat bij de meerkoeten wat gebeurd…en andersom..
      Gewoon pure luxe ….de schildpadden waren er niet vandaag..
      Als we dan toch ergens onder de bomen willen bivakkeren …is het geen verkeerde plek

      Liked by 1 persoon

    • Klopt ook hoor Margriet ..zo stond ik een keer helemaal perplex toen ik een aalscholver van dichtbij op de foto had gezet…wat een details in die veren !! en zo is het denk ik vaker …hoe meer je ziet en hoe beter je kijkt , vallen dit soort dingen idd meer op

      Like

      • Ja, de natuur is zoooooo mooi, als je het wilt zien en dat is bij ons echt pas later gekomen hoor . De lol in fotografie heeft hier heel veel toe bijgedragen en andersom natuurlijk ook. Mooi is dat toch he ? 🙂

        Like

    • Voor dat wij aan de wandel gingen wist ik niks …niet over de duinen , niet over bomen laat staan over vogels..
      Maar toch..ik fotografeer wat we onderweg tegen komen…en kan echt het geduld niet opbrengen om ergens uren te hangen …of het moet heet zijn zoals vandaag dan maken we van de nood een deugd whahahahaha…maar dan nog vind ik het gezelliger om een praatje te maken met mensen die voorbij komen dan versteend achter de camera te liggen .. dus ja dan mis ik ook wel eens het een of ander aan fotomomenten..
      Maar…
      Het is een hobby en dat moet leuk blijven !

      Liked by 1 persoon

  3. Mooi Ria de koet kindren hebben inmiddels ook geleerd hun haar te kammen zie ik ze worden leuk ! Je moet wel precies weten waar hij gaat zitten dan als je de camera aan de overkant opsteld knap hoor.prachtige foto. Over dat weer wil ik het maar niet hebben bar en boos is het eerst veregent mijn tuin en nu verbrand alles. Morgen nog even doorbijten en dan word het beter gelukkig. Fijne avond nog.

    Like

  4. Ja het was warm en ik geloof dat het morgen nog warmer is dus dan ga ik ook in dekking.
    De setting van de ijsvogel is prachtig maar je hebt met die afstandsbediening niet de volledige controle lijkt me.
    De foto,s missen wat scherpte das toch wel zund.
    Het meerkoetjes gebeuren is snoezig.

    Like

Reacties

