Samen

❤️Samen❤️

Naar het Kraanvlak..
Aan het begin van de wandeling..
.

.
Een fladderke.
.
We zijn er nog niet..
.

.
Maar genieten nu al.
.
Komen we neef Fred tegen die net het Kraanvlak uit komt.
Hij verteld ons dat er een paar wisenten staan over het eerste duin..
Ik kijk Piet toch ietwat twijfelend aan..
Goed we weten dan meteen dat de site van de wisenten niet actueel is..
Wij hadden erop gekeken maar volgens de site stonden ze heeeel ergens anders
.

.
Duidelijk dat het pad via de gele paaltjes nog gevormd moet worden..
.

.
En met geen man en macht is Piet tegen te houden..
Hij gaat het duin op en zegt..gaat het niet dan ga ik terug..
Wat een verschrikkelijke eigenwijze vent is het !!!!
En nu druk ik me heel netjes uit !!
.

.
Oke wisenten..
.

.
Ja hoor echt leuk..
.

.
Mooi hoor
Maar ik moet nog even bijkomen van dat stuk eigenwijs !!
.

.
We genieten met volle teugen van het gebied..
.

.
Mooi..rustig..en bijna ongerept..
.

.
Maar het meest geniet ik van Piet..mijn viooltje..
Jaren en jaren geleden zei Eveline tegen me toen het ook weer zo slecht ging..
Ria , Piet is net een viooltje ..als je denkt dat ie uitgebloeid is..
Komt ie ineens weer op !!
.

.
En het zijn dit soort foto’s ..
.

.
Die me keer op keer diep ontroeren..
.

.
Hoe sterk kan een mens zijn !!
.

.
Voor de zoveelste keer uit het dal geklommen !!
.
Een tip voor jullie…
Schrijf nooit een blog als je wat emotioneel bent..
en je je favoriete muziek op je koptelefoon hebt ..
Je houd het niet droog dan pffff
.

.
We hebben de gammele karkassen weer naar de auto gesleept..
Ik denk niet dat ik hoef te zeggen dat we genoten hebben..
❤️Samen❤️

❤️Samen❤️

7 thoughts on “Samen

  1. Mooier had je je gevoel niet onder woorden kunnen brengen, Ria en een traantje wegpinken van ontroering is echt niet vreemd, hoor, daar kijkt geen mens van op, zeker niet zij die jullie geschiedenis kennen. Heerlijk genieten en de dalen weer uitklimmen ♡♡♡samen♡♡♡

    Like

  2. Ik zit hier met een glimlach en een natte ooghoek, wat heb je dit prachtig geschreven en nee, doe dat nooit, van dat blog schrijven etc, ik herken dat 😉 Maar wat een prachtige foto’s, af laten drukken, nu meteen ❤

    x

    Like

  3. Lieve Ria je weet niel half hoe blij ik voor jullie ben ! En van dat viooltje weet ik nog al te goed. jij mag best emotioneel worden als je hem daar fief bovenop dat duin ziet staan hoor. Ik blijf het zeggen geniet zo veel als je maar kan samen ik geniet met jullie mee van de mooie natuur jouw foto.s en bovenal van de topsport van jouw Viooltje XXX .

    Like

Reacties

