Op weg naar de punt van de pier

We besloten langs het kanaal te fietsen..gisteravond.
.
 photo IMG_3527_zpspazstwf3.jpg
.
Nou ik moet dus eerlijk zeggen dat ik dagelijks genoeg boten voorbij zie varen
op het nieuwsoverzicht van mijn Facebook..
.
 photo IMG_3532_zpsosasgn3u.jpg
.
Dus eigenlijk…had ik deze op de pc laten staan..
.
 photo IMG_3676_zpsxpiofjn5.jpg
.
Maar goed dan zit je nog even na te genieten van de foto’s..
.
 photo IMG_3674_zpscbvyfk03.jpg
.
En dan denk je ach…laat ik ze er toch maar even opzetten..
.
 photo IMG_3672_zpswr189rgx.jpg
.
De foto’s van de vechtpartij tussen twee vissers en een Harder..
Nee die ga ik hier niet neerzetten..
Ik kan melden dat de Harder verloren heeft ..
En bloedig aan zn eind is gekomen..
Volgende keer neem ik een hamer mee ..
Dan zal ik het dier zelf wel uit z’n lijden verlossen

10 thoughts on “Op weg naar de punt van de pier

    • Ja tuurlijk weet ik dat !!!! ………..ik heb het gevraagd ….wat is het er voor eentje ?????πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
      Ik ken het verschil tussen een tongetje en een scholletje zolang ze gebakken op mn bord liggen Margriet

      Liked by 1 persoon

  1. Ach ja Ria, jij hebt dat wel vaker.πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
    Bijvoorbeeld als je net een pauze hebt aangekondigd en dan een ijsvogeltje fliepst dus ik kijk nergens meer van op.
    Het is nu eenmaal zo dat we graag laten zien wat ons bezighoud.

    Like

  2. Arme vis… En zoveel boten op je tijdlijn? I wish, heb ik toch de verkeerde mensen daar zitten πŸ˜‰ als er al iemand bootjes plaatst, ben ik het zelf, hahaha

    De foto’s zijn prachtig!

    X

    Like

      • Hahaha ja dat snap ik, zou hier ook heel goed kunnen, maar dat plaatsen ze niet, eerder en meer, hoever en waar ze gerend hebben, dat soort dingen πŸ˜‰ Eten, drinken, bla, lol…

        Like

      • Ja Morgaine veel dingen die geplaatst worden zijn vaak een afspiegeling van wat mensen doen in het gebied waar ze leven …
        Omdat ik echt een hekel aan strand heb, zal je bij niet vaak dit soort fotos tegen komen..de duinen daar integen kan ik weer geen genoeg van krijgen .
        Daarom fiets ik ook liever 25 km om op de pier naar een zonsondergangte kijekn dan dat ik die zandvlakte oversteek om aan de vloedlijn te gaan staan…
        Haven gbied is ook mooi…maar ja die boten he !!
        Ik vind de rotzooi die er ligt veel mooier

        Like

  3. Ja laten we die vis maar even vergeten Ria als jou dat lukt tenminste want jij hebt het gezien maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Je foto’s zijn prachtig en sfeervol en boten vervelen mij helemaal nooit.

    Like

    • Sary ze kunnen mij echt niet wijsmaken dat een vis niet voelt dat ie een haak in zn lip heeft zitten !!
      Deze heeft echt een strijd geleverd om de zee weer in te komen , maaaaaar de vissers zagen het goed..het dier was te beschadigd om terug gezet te worden.
      Hij zat op een gegeven moment vast aan de hengel met zn lip…en met zn lijf vasttussen de blokken op de pier…een van de mannen is toen van de blokken afgegleden om het dier tussen de blokken vandaan te krijgen , hij heeft hem losgemaakt van de haak en toen de pier mee op genomen….
      Dus hebben ze hem op het droge gehouden en hem doodgemaakt..en vervolgens aan de meeuwen gevoerd.

      Like

Reacties

