Oke …..hij mag los..

 photo IMG_3994_zpsugdglxur.jpg
.
700 honderd meter vanaf Panneland las ik deze tekst op het paaltje..
En dacht …oke…
Adem in ..adem uit..en laat los..
.
 photo IMG_3785_zpsqoqig4cp.jpg
.
En dat geld ook voor degene die dit blog leest..
Het was een lange dag..
Dus een lang…heeel lang blog.

 photo IMG_3809_zpse9mfbb6o.jpg
.
Een veertje op het water ..
.
 photo IMG_3804_zpsxu0aytyi.jpg
.
Libelles bij het water..
.
 photo IMG_3820_zpspg6o9upw.jpg
.
In verschillende kleuren ..blauw ..groen..
.
 photo IMG_3821_zpsqnm4zsas.jpg
.
Prachtig..
.
 photo IMG_3810_zpsm1wagd5i.jpg
.
Tijdens het struinen kwamen we bij een watertje..
Ooo zeg ik tegen Piet..wij gaan via de zijkant..
Uhhh dat gaat niet lukken zegt ie..
Tuurlijk wel….
.
 photo IMG_3814_zpsrp8wfr88.jpg
.
Potverdikke…ineens voelde ik de grond onder mn voeten bewegen..
Er sprong nog een kikker weg..
En ik voelde het water mn schoen binnen lopen..
Oke Piet had gelijk…het kon niet
.
 photo IMG_3830_zpshgkmbbgh.jpg
.
Op ons vorige omkeerpunt..
Besloot Piet niet om te keren maar door te lopen..
.
 photo IMG_3875_zps7owosuqz.jpg
.
Richting vossen..

 photo IMG_3880_zpszrvw3iy2.jpg
.
Ze waren er niet ..
.
 photo IMG_3834_zpsqowftw1k.jpg
.
EN ineens..zagen we Jan op het pad lopen…onze witte indiaan..
Ruim een uur met hem zitten praten over de zin van het leven..
.

 photo IMG_3894_zpsldt0zdvx.jpg
.
En ja hoor..
.
 photo IMG_3897_zpsauqba6qz.jpg
.
Daar waren ze..
.
 photo IMG_3905_zpsinsxrv3v.jpg
.
Ze lagen lekker half in de schaduw
.
 photo IMG_3911_zpsevpndmz8.jpg
.
Wij in de volle zon..
.
 photo IMG_3915_zpsau8nxoj7.jpg
.
Ik denk dat er ongeveer zes a zeven vosjes in de rondte banjerden ..
.
 photo IMG_3929_zps7ua4kx2u.jpg
.
Wij besloten om naar de schuilhut te gaan..
Beetje schaduw zoeken..
.
 photo IMG_3942_zpssi4wzp1a.jpg
.
Op de terug weg kwamen we deze beauty tegen ..
En ik voelde me zo gelukkig…dat ik hem bijna plat op zn bek gekust heb..
Ik kon me nog net inhouden..
.
 photo IMG_3964_zpsgelwn5av.jpg
.
Nog wat hertjes..
.
 photo IMG_3975_zpsbbbyapxp.jpg
.
Nou ik hoef niemand te vertellen dat dit weer zo een dag was..
.
 photo IMG_3839_zpsoqqsv9zz.jpg
.

Eentje met vele ..vele sterretjes
En een bijna ongelukje..
Het blog is veels te lang dus ik ga het filmpje niet plaatsen
Hier het verhaal..
Ik sta bij een plek waar ijsvogels te zien zijn..
En ik denk…goh wat kraakt daar nou zo..
Ik draai me om..zie dat er leven is in 1 boom
Vogel…eekhoorn ??
Ik loop erheen …
Sodemietert toch gewoon die boom om !!
Met een gekraak ..viel er een tak uit..
Met nog meer gekraak viel de boom om..
Ik ben maar weggegaan…

8 thoughts on “Oke …..hij mag los..

  1. Ik snap wel hoe dat kwam van die boom. Die viel natuurlijk om van verbazing.
    Het was weer een heel avontuur vandaag. Dat van die schoen vind ik niks bijzonders trouwens. Het is pas bijzonder als je het droog houd😉.
    En nu maar hopen dat het morgen geen afrekenen wordt.
    Slaap lekker.

    Like

  2. Een heerlijke dag Ria met een engeltje op je schouder dan praat je niet meer over natte voeten natuurlijk ! Wat een heerlijke foto’s weer. En die indiaan had je mee naar huis moeten nemen want praten over de zin van het leven….. dan is een uurtje praten gewoon een voorgerechtje toch……

    Like

  3. Het mooie is dat hij net als wij van de gesprekken die we samen hebben geniet.
    Het mooie is dat hij dat ook gewoon zegt..een heel bijzonder mens is het.
    Hij zei op een gegeven moment..kijk daar eens …wijst vooruit naar de lucht….en kijk daar eens ..zo liet hij ons rond kijken…naar de wolken aan de horizon…en weet je zei hij…en wees naar boven….boven ons zijn geen wolken…daar straalt iets….voor ons samen !!
    Over het gesprek…en zoals hij ons ziet, zou ik nog wel een blog kunnen vullen …
    Echt een heel bijzonder mens…

    Like

Reacties

