Stelletje Kloothommels

We besluiten om naar de duinen te fietsen….

Zeven uur bijna dus dat word vaart maken..
Zoals altijd rijden we achter elkaar..
Het pad door de duinen is vaak te smal om naast elkaar te rijden
omdat er zand ligt..
.

 photo IMG_4067_zpsa4ej6pnx.jpg
.
Net op tijd komen we bij het stuk waar we vorige keer de Konikpaarden aantroffen
.
 photo IMG_4074_zps4yazfg6j.jpg
.
Ze waren er niet …maakte ook niet uit..wij kwamen voor de zon die onderging
.
 photo IMG_4075_zpsi9cljfjs.jpg
.
Machtig mooi als je dat ziet en hoort hoe stil het word in het duin.
.
 photo IMG_4077_zpsa2x7sckg.jpg
.
Als de zon onder is , besluiten we om via de Oosterplas weer het duin uit te gaan..
.
 photo IMG_4078_zpsbkbo95h1.jpg
.
En ja hoor….er komt een groep van die Mountainbikers aan..
Lekker breed naast elkaar..
God wat kunnen die kerels praten …
Het leek wel een kippenhok wat eraan kwam..
De corpulente lichamen in strakke pakken gehesen ..
.
 photo IMG_4082_zpsn1m9b2rn.jpg
.
Zo strak dat ze wijdbeens moeten rijden..
De buik hangt over de surprise verpakking heen ….
En dat zullen ze de volgende keer moeten bezuren ..
Ik overweeg een gestrekt been… voor open doel !!
.
 photo IMG_4085_zps7igtpkfs.jpg

.
Weer werd in gedwongen om vol in de rem te gaan ..
Bijna werd ik van het pad gereden door deze oudere mannen in hun strakke pakjes..
Als ze niet zo zielig hun best doen zou ik erom moeten lachen..
.
Nu werd ik woedend …pislink !!
En riep tegen de tegemoet rijdende groep..
Jullie dwingen me echt he om te stoppen !!!!
Blijf vooral naast elkaar rijden ook al kan het niet ..
Stelletje kloothommels !!!
Jaja als ik witheet ben …dan roep ik echt wel iets 😇 wat niet door de beugel kan..

De heren bleven stug naast elkaar rijden..
Wat een stumperds !!
Jaaaa ….. ik ben boos !!
Volgende keer ga ik niet in de remmen maar laat het erop aan komen !!
En laat me zeker niet het pad afdwingen !!

5 thoughts on “Stelletje Kloothommels

  1. Ja dat zijn echt kloothommels, hier ook, met 40 km pu door de wijk naast het gezondheidscentrum fietsen en door het ouderencentrum wat een mini dorp is, en dan schelden op jou omdat je ze niet gezien hebt en even over wil steken om naar de supermarkt te gaan, ja echt! Maar ook op de dijk ja, waar het niet kan, wat nu zichtbaar is met 1 foto op mijn blog, zo smal, en nul zand ook, en dan ook met 2 naast elkaar als tegenliggers met 50 km pu op je afkomen.. pffffffff

    Kloothommels inderdaad!

    X

    Like

    • Wat een stel sukkels zijn het !! Liefst hebben ze dat je niks zegt want ze voelen zich ook nog snel aangesproken …en dat voelen ze zich vaak verplicht om wat terug te zeggen..
      En weet je….ik denk dat daar de makke zit…met die strakke pakkies vermoed ik dat ze zzzzzeeeer hoge stemmen hebben…dus ze fietsen graag snel door..

      Liked by 1 persoon

  2. Gelijk heb je wat een zielepoten ! Maar je had gelukkig je mooie zonsondergang al gezien ander had je er niet van kunnen genieten ! Ik heb overigens wel vaker de indruk dat het tegenwoordig ieder voor zich en de rest kan stikken is. bah !!

    Like

Reacties

