Het begon al goed…

Op de parkeerplaats zag ik al een hert lopen..
.
 photo IMG_4135_zpstzir0f0g.jpg
.
Nee deze kon ik niet rustig benaderen want ik hoorde Piet iets roepen..
O jee er droop een bloedrood straaltje van de bumper van de auto …op de grond
Piet stond al druk te poetsen …ja zegt ie
iemand kan zomaar denken dat ik iets heb aangereden
.
 photo IMG_4137_zpsdjfoxlor.jpg
.
Hij had de fles bramensap laten stuiteren πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
We hebben snel de auto schoongemaakt
En het sap op de parkeerplaats begraven onder wat grind
.
 photo IMG_4138_zpsoky5jkbg.jpg
.
Snel het duin in…
Als dat maar goed gaat komen vandaag..
.
 photo IMG_4150_zpspogvxbzb.jpg
.
Al snel komen we , zoals verwacht de mooiste kerels tegen..
.
 photo IMG_4154_zpsoow9j7q0.jpg
.
We besluiten om ouderwets te gaan struinen..
.
 photo IMG_4170_zpshsjilezr.jpg
.
Nog even een stukje pad…en dan snel eraf..
.
 photo IMG_4177_zpsjjzmoyfg.jpg
.
Heerlijk , gewoon verstand op nul en lopen..
.
 photo IMG_4198_zpsfsisdfgf.jpg
.
Mannen in de herfstkleuren..
.
 photo IMG_4189_zpsw2xnndlh.jpg
.
Hindes in het hoge gras..
.
 photo IMG_4209_zpsz0henezk.jpg
.
Genieten van de mooie luchten..
.
 photo IMG_4246_zps6jtwnore.jpg
.
En dan zien we wat geks !!!
Een hinde met een enorme grote kop !!!
.
 photo IMG_4248_zpsodyevkpu.jpg
.
Het misbaksel van verleden jaar of zo..
.
 photo IMG_4265_zpsm4ctrivy.jpg
.
Vervolgens denk ik ook het monster van het AWD ontdekt te hebben..
Natuurlijk heb ik die beslopen…
Om erachter te komen dat het een stukΒ tak of zo is
.
 photo IMG_4283_zpsqjrbfky5.jpg
.
En houd me dan toch maar bezig met de lucht ..
Die ik beter kan zien dat dat zogenaamde monster..
.
Maar dan gebeurd het…
.
 photo IMG_4308_zpsn67qtckf.jpg
.
Ik zie….en besluip met grote omzichtigheid…een ooievaar…
Blijkt het er een van plastiek te zijn…..πŸ˜‚πŸ˜‚
Wij liggen voor de derde keer vandaag in de welbekende vouw..
.
 photo IMG_4273_zpse4fesdeq.jpg
.
Moeder en kind…kijk daar kan ik wat mee ..
En zo lopen we toch wel met een behoorlijke binnenpret het duin weer uit..

12 thoughts on “Het begon al goed…

  1. Allemaal weer prachtige foto’s Ria, jullie waren zeker in de Zilk vandaag?
    Ik was vandaag bij de vossen en de bekende ijsvogelplek maar heb geen vos en ijsvogel gezien.
    Het was dus erg rustig daar.
    Ik hoorde dat er al wat schermutselingen zijn gezien op de plek waar wij de bronst gingen volgen dus er komt al wat leven in de brouwerij.
    Het grappige is dat ik ook een hinde heb gefotografeerd waarvan ik ook al dacht dat ze een nogal groot koppie had, dat is toevallig.
    Tja, en wat moet ik over die ooievaar en dat monster van het AWD zeggen. lol
    Groetjes.

    Like

  2. Er is nog geen beweging in de heren hoor Hans…..het enige gevecht wat wij gezien hebben was tussen twee spitsertjes.
    En dat was gewoon koddig om te zien !!
    We kwamen echter wel door een ander gebied heen waarvan wij dachten…hier staat wat te gebeuren over een paar weken !!

    Like

  3. Haha Ria ik ken dat wel en als je dan wat dichterbij komt blijk het een steen of boom of schaduw te zijn. Dat komt om dat je gespits in zo.n terrein lloopt te zoeken of je iets ziet.maar je foto.s zijn weer mooi en jullie hebben een superdag gehad. Heerlijk.

    Like

  4. Hahahaha ja eigenlijk best wel herkenbaar dat iets zien en dan ontdekken dat om het even, maar die tijd komt ook weer inderdaad, wat Margriet zegt… paddenstoelen of was het nou een oud blikje, lol.. of dop πŸ˜‰ stukje plastic.

    Maar die ooienvaar, ja…. zou mij ook kunnen overkomen!

    X

    Like

Reacties

